Skip to main content
Beantwoord

Foutcode MyProximus


Henri Cherie
Mijn producten
Phoneline
Bekijk en configureer phone line opties

En dan gebeurd er dit :

https://www.proximus.be/wps/redirect

Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd.

Op Edge, Internet Eplorer, Chrome
Ook in niet anonieme modus
Alles gereset
Proximus verwijderde al mijn profiel , probleem blijft.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo Henri

Als ik mijn myProximus raadpleeg en dezelfde stappen volg als jij, krijg ik zelf ook een foutmelding.
Het lijkt mij dus iets algemeens te zijn.

Kan je mij toch eens jouw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
Dan kan ik het bij jou toch nog eens laten nakijken.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Henri Cherie
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 7 mei 2019
Bij het willen activeren van bijvoorbeeld diensten op vaste lijn:

[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null

Martin
  • 33945 reacties
  • 7 mei 2019
Louter ter info: niet direct een oplossing maar blijkbaar valt dit nog voor:
>
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/telefonie-diensten-42216
>
https://fr.forum.proximus.be/myproximus-app-site-43/activation-des-services-telephonique-44199

Henri Cherie
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 7 mei 2019
Heb het op Chrome, op IE, op Edge en Firefox. In niet private modus.

Eerder :

Mijn producten
Phoneline
Bekijk en configureer phone line opties

En dan gebeurd er dit :

https://www.proximus.be/wps/redirect

Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd.

Op Edge, Internet Eplorer, Chrome
Ook in niet anonieme modus

De error 400 is er door PX technische dienst uitgehaald.



En dus nu:

[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 8 mei 2019
Hallo Henri

Als ik mijn myProximus raadpleeg en dezelfde stappen volg als jij, krijg ik zelf ook een foutmelding.
Het lijkt mij dus iets algemeens te zijn.

Kan je mij toch eens jouw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
Dan kan ik het bij jou toch nog eens laten nakijken.

Martin
  • 33945 reacties
  • 8 mei 2019
blijkbaar zijn ze ermee bezig :


Henri Cherie
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 mei 2019
Is opgelost.

  • 0 reacties
  • 9 mei 2019
Er was effectief een algemeen probleem.
Goed te horen dat het voor jou in orde is. 🙂