Vraag

Fout in adres

  • 3 June 2023
  • 10 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Beste allemaal,

Ik heb reeds meerdere malen met de klantendienst van Proximus gebeld, steeds zonder resultaat. 

In mijn proximus klopt mijn adres in de “Persoonlijke Informatie”, het “Verbruiksadres” is identiek maar hier staat en ander busnummer. Ook was de verdieping verkeerd, ik denk dat dat nu aangepast is.

Wie kan mij helpen?

 

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

@Hans_018 maandag kunnen de PX medewerkers dit verder natrekken/laten corrigeren, voeg daarom de correct gegevens best nog eens in onder het privé veld “Ticket” in je forumprofiel indien nog niet gebeurd.

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor je interesse. Martin.  Gegevens al vaak doorgegeven, vooral in het verdiep is het moeilijk schijnbaar om te veranderen (verkeerde verdieping kan moeilijkheden geven bij werken in de kelder).

Heb weer bij instellingen Ticket alles opgegeven. Wil dt aangepast hebben met het oog op de overgang op glasvezel (juiste. kabel aansluiten).

Wacht het verder af.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Dag ik heb hiervoor een IT ticket IM12242137 aangemaakt daar ik hetzelf niet kan aanpassen. Ik laat je feedback als dit in orde is. Groetjes Luc

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt Luc, ik wacht af. 

Reputatie 4
Badge +2

Luc, het is nog steeds hetzelfde.

Wordt het nog veranderd of geef ik de moed beter op?

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Dag Hans, nee het is nog niet in orde maar wij houden vol :-) . Ik laat je nog nieuws . 

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt Luc.

Het verkeerde verbruiksadres kan moeilijkheden geven bij de aansluiting in de kelder bij de overgang op glasvezel;

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Dag Hans, dit zou nu in orde zijn. Groetjes Luc

Reputatie 4
Badge +2

Perfect, is in orde. Dus het was toch mogelijk.

Hartelijk bedankt Luc!

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Graag gedaan 😀