Vraag

epress actief, weeral geen exclusieve inhoud te lezen op hln (jaarlijks terugkerend probleem blijkbaar)

  • 7 February 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Beste,

Terug dezelfde problemen zoals een 11 maand geleden. (zie Gerelateerde topics )

Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder jaar of zo, terug te moeten mailen naar HLN EN PROXIMUS om hetzelfde terugkerend probleem terug op te lossen.

Op MyProximus is alles in orde en Actief.

Proximus moet de gid code maar doorgeven aan hln om dit terugkerend probleem op te lossen.

Zij moeten dit oplossen ,ik heb betaald voor de service in mijn abonnement.

Forum staat vol met mensen die te maken hebben met hetzelfde probleem, maar blijkbaar is er geen definitieve oplossing in de maak.

Deze situatie kan toch niet blijven duren ,ergens moet er toch iemand verantwoordelijk zijn.

Graag een oplossing.

mvg

Guy

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Plopsakok Met welk email adres maak je gebruik van HLN+? 

@DaisyS  Met  gisk@proximus.be

 

@DaisyS Heb op het dpg media klantenservice platform gezien dat er twee e-mail adressen gekend en gelinkd zijn, heb hen via contact formulier gevraag om oude e-mail (gekend in een data breach, en op myProximus door mij verwijderde en vervangen e-mail )te vervangen door mijn nieuw en enige geldige e-mail.

Op het klantenservice platform kon zogezegd het oude e-mail vervangen worden door een nieuwe, ze stuurden mij dan via e-mail  een code om dit te kunnen bevestigen.

Maar ze gebruiken daarvoor steeds het oude e-mailadres die niet meer gekend is in het systeem,en ik kan dit dus niet uitvoeren.

Tot op heden nog geen reactie op het contactformulier ontvangen.

Kan terug hln express gebruiken via oude e-mailadres,maar ik wel dit oude adres zo vlug mogelijk vervangen door het nieuw e-mailadres..

Dus, ik wacht verder af.

Mvg

Het zou nu toch in orde moeten zijn, dit bericht juist ontvangen.

Hopelijk zijn hierbij de problemen nu compleet opgelost, en kan dit topic afgesloten worden.

Mvg,

Hierbij de aanvraag aan HLN en reactie van klantenservice:

Beste Er zijn 2 e-mail adressen gekend bij u. Betreft Abonnementsnummer A1001817915 Status Actief Looptijd Startdatum3 maart 2021 Einddatum- guy.deschryver@proximus.be is niet meer actief en verwijderd bij proximus .(data breach) Verwijderen van dit account lukt niet,want kan geen code ontvangen via dit e-mail adres.(niet meer gekend) gisk@proximus.be is WEL een gekend en actief e-mail adres. Probleem is dat ik via het oud e-mail adres nog kan aanloggen op e-press hln, maar ook via gisk@proximus.be.Kan echter geen exclusieve artikelen lezen via dit nieuw e-mail adres. Mijn vraag Ik wil het oud e-mail adres verwijderd zien, om enkel nog via gisk@proximus.be aan te loggen op hln. Kan dit aangepast worden? Mvg,

Beste Guy,

Bedankt voor je bericht.

Betreft abonnement: A1001817915.

Wij hebben voor je het abonnement gekoppeld aan volgend emailadres: gisk@proximus.be.

@Plopsakok

Je zet hier wel alles open en bloot op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, beter dat je privé gegevens zet in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

NB: je kan je bericht nog editeren binnen het uur dat je uw bericht geplaatst hebt.

Reageer