Vraag

ENJOY werkt niet meer


beste,

graag nazicht

 

enjoy deals : “onverwachte fout tijdens authenticatie met de identity provider”

enjoy exper : “an error occured”


28 reacties

krijg je deze melding als surft naar → Enjoy! (proximus.be)

Ja

Reputatie 7
Badge +5

@dona_01 Kan je dit eens doorgeven via de app? Als deze open is en je met je gsm schudt krijg je normaal een vakje waar je bugs kan doorgeven.

@DaisyS : OK, is gebeurd

Reputatie 7
Badge +5

@dona_01 Perfect, op deze manier kunnen mijn collega’s verder kijken.

Dit is nog steeds niet opgelost 😕

Reputatie 7
Badge +4

@dona_01 Het spijt me dat te horen. Je kan dan best via de app zelf nog eens een reminder sturen (schudden met je toestel). Je krijgt dan ook via die weg een antwoord. 

@HadewychT 

OK, heb dit zojuist voor de tweede keer via de app verstuurd

@HadewychT 

@DaisyS 

probleem nog steeds niet verholpen.  

heb Prox website geopend via 3 browsers, kan enjoy niet openen.

Heb via app de bug reeds 2x gemeld, maar tot op heden geen antwoord gekregen.

Ben ik de enige met dit probleem?

Nog altijd geen toegang tot enjoy, graag OPLOSSING !!!

Ter info: maandag komen de Prox forummedewerkers (moderators) hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@dona_01  Is dit ondertussen in orde?

@Luc.M 

Spijtig genoeg niet!

 

Ik heb dit onderwerp net gevonden omdat ik exact hetzelfde probleem heb, je bent dus niet de enige ;)

Zojuist ook de bug gemeld via de app!

Vandaag probleem ook telefonisch gemeld via klantendienst, men ging hiervoor een dossiertje openen.

Ik wacht nog eventjes af...

Beste,

Hier al maanden hetzelfde probleem.

Al gemaild, gebeld en via de shaker de bug gemeld maar er komt geen oplossing. Men probeerde me zelfs wijs te maken dat de enjoy deals niet meer bestaan. Ik begrijp niet dat dit niet opgelost geraakt. Ik maakte vaak gebruik van deze deals en nu kan dit niet meer. Ik hoop dat men dit eindelijk eens oplost!

Gelieve dit dringend na te kijken! Bedankt!

Ik wil hierbij trouwens nog even laten weten dat het probleem zich bij mij al voordoet sinds de premium club niet meer bestaat. Van de voordelen van de premium club heb ik in het verleden altijd kunnen genieten, maar sinds Enjoy er is heb ik geen voordelen meer kunnen ontvangen.

@Luc.M 

@HadewychT 

@ Lientje 1986

@ Kawaii

Ik maakte ook regelmatig gebruik van deze deals.

Ironisch genoeg krijg ik nog wel regelmatig emails om gebruik te maken van enjoy…….

oproep aan alle klanten proximus: indien u hetzelfde probleem ondervind, meld dit op dit forum onder dit topic.

@dona_01 

 

Ja exact ! Die mails krijg ik ook nog steeds, maar er effectief van gebruik maken is iets anders 😅

Ik dacht telkens “er volgt binnenkort wel eens een app update” maar na +- 2 jaar begin ik er voor te vrezen.

@Luc.M 

@HadewychT 

@Kawaii 

@Lientje 1986 

 

Begin deze week op de site : “Prox werkt tussen 11 en 15u aan de website om uw gebruikservaring te verbeteren”...Was nadien het probleem met enjoy opgelost? NEEN !

gisteren sms ontvangen : “enjoy heeft een cadeautje voor jou om je te bedanken voor je vertrouwen”!!

enjoy surprises Kan ik dit openen : ja, maar als ik mijn keuze aanklik krijg ik terug foutmelding.

ik zou graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om 4 weken gratis Knack of Trends magazine te ontvangen, kan dit alsnog geregeld worden?

Kunnen de prox techniekers aub verder zoeken om dit probleem op te lossen?

bij voorbaat dank

Ik kreeg eveneens de melding dat er een cadeautje op mij wacht. Jammer genoeg kan ik er geen gebruik van maken omdat ik telkens dezelfde foutmelding krijg. Ik begrijp niet dat er niet gereageerd wordt op al mijn mails en ik telefonisch telkens wordt afgescheept. Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt voor dit probleem...

Reputatie 7
Badge +4

Onze excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb zelf ook nog eens een ticket (IM12007852 ) aangemaakt om dit grondig te laten onderzoeken. 

Tot vorige maand werkte bij mij wel nog alles perfect, maar ik wou kijken naar de Enjoy! experiences van deze maand en nu krijg ik dus ook de foutmelding. De Enjoy! deals kan ik wel nog steeds bekijken. 

Reputatie 2
Badge

Hier bij mij ook nog steeds dezelfde foutmelding bij de pagina ‘Enjoy! experiences’ via de website (app heb en wil ik liever niet). De exacte url is https://www.proximus.be/contests/error/error?aspxerrorpath=/contests/auth/login

De pagina  ‘Enjoy deals’ werkt wel.

Dit sleept precies toch al wel heel lang aan, niet?

Reputatie 2
Badge

Onze excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb zelf ook nog eens een ticket (IM12007852 ) aangemaakt om dit grondig te laten onderzoeken. 

@HadewychT heb je al informatie over dit ticketnummer? Ik ontving vandaag weer een mail met uitnodigende acties en deals, maar de Enjoy Experiences blijven een error genereren, wat toch wel frustrerend is als je de leuke acties ziet...

Reageer