Beantwoord

enjoy werkt niet

  • 8 December 2022
  • 15 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 2

Ik kan op enjoy geen pagina’s openen, krijg ‘error loading page - too many HTTP redirects ‘

icon

Beste antwoord door Martin 8 December 2022, 18:59

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan op enjoy geen pagina’s openen, krijg ‘error loading page - too many HTTP redirects ‘

Heb hetzelfde Error Code 1007. Zou dit te maken hebben dat onze iPhone en iPad niet op IOS 16 kunnen 🤔🤗

@Weethetniet heb je al geprobeerd met de myproximus app op bvb smartphone

probeer ook eens als volgt:

door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar http://myproximus.be  (alle cookies aanvaarden)

En laat eens weten of het werkt zo.

Reputatie 7
Badge +1

Heb hetzelfde probleem op iPhone en iPad. Deze kunnen ook geen upgrade meer krijgen voor OIS16. Werk niet met een laptop heb ik geen. Hoe verder dan 🤔🤗

Ik heb geprobeerd op mijn laptop door in mijn Edge browser een privévenster te openen en alle cookies aanvaardt, dan lukte het wel bij mij geen foutmelding meer.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb geprobeerd op mijn laptop door in mijn Edge browser een privévenster te openen en alle cookies aanvaardt, dan lukte het wel bij mij geen foutmelding meer.

Ja je zegt het laptop,maar die heb ik niet alleen iPad en iPhone. En hoe dan. Kan deze niet meer update naar IOS16. Zeg het maar 🤔

Reputatie 2

bij mij is het ook op de iPad maar via de link die Martin meegeeft,  lukt het wel! Dank voor de snelle hulp.

 

@Weethetniet  Blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen wat verder helpen.

welke browser gebruikte je hiervoor op je iPad

@Antoon1 bvb ddeze browser installeren op je ipad/iphone → Microsoft Edge in de App Store (apple.com)

Reputatie 2

Normaal doe ik het via de app maar daar lukt het niet. Ik heb de link ‘MyProximus.be’ in jouw bericht aangeklikt en zo werkt het wel. Ik gebruik Safari  

@Antoon1 iOS 16 en iPadOS 16 ondersteuning voor iPhone en iPad - appletips

Normaal doe ik het via de app maar daar lukt het niet. Ik heb de link ‘MyProximus.be’ in jouw bericht aangeklikt en zo werkt het wel. Ik gebruik Safari  

Ok bedankt voor de feedback

Reputatie 7
Badge +1

Ken dit. Mijn iPhone en iPad zijn niet meer te updaten naar IOS16. Jammer maar helaas 😥🤗

werkt het bij u dan niet op iPad of iPhone via http://myproximus.be 

en ook niet als je safri eerst in privemodus zet
→ De privémodus in- of uitschakelen op uw iPhone - Apple Support (BE)

→ De privémodus in- of uitschakelen op uw iPad - Apple Support (NL)

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Bedankt via Edge gelukt naar Enyoj. Maar eerste cadeau ben ik kwijt. Misschien dat PX tegemoet komt. Nog bedankt Martin 🤗👍

Heel graag gedaan Antoon

Reageer