Skip to main content
Beantwoord

EMAIL: Skynet alias werd per ongeluk verwijderd

  • 18 september 2022
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Beste,

 

In MyProximus werd per ongeluk het @skynet.be alias verwijderd dat dagelijks in gebruik is.

Deze kan niet manueel worden toegevoegd omdat enkel @proximus.be kan worden toegevoegd.

Kan dit zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden, aub?

Dit betreft een mailbox die dagelijks gebruikt wordt en is momenteel dus onbereikbaar.

 

Mvg,
Tom

Beste antwoord door Bosjie

Probleem is reeds opgelost na telefonisch contact met technische dienst.
Mag gesloten worden.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Geachte,

waar gaat dit over ?

betekend dit dat mijn e-mail niet meer toegankelijk is ?

Graag snelle reactie want dit e-mail adres is voor mij HEEL belangrijk .


Martin
  • 33259 reacties
  • 18 september 2022

@Bosjie Morgen kunnen de prox medewerkers je verder helpen om je @skynet mailadres terug te zetten.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bvb het betrokken skynet mailadres waarover het gaat.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 september 2022

Probleem is reeds opgelost na telefonisch contact met technische dienst.
Mag gesloten worden.