Skip to main content

Wellicht komt er pas maandag een moderator piepen naar dit bericht, daar ben ik mij van bewust.

Heb ik een abonnement met express in begrepen? Ja.

Staat e press actief in mijn pak? Ja.

Ken ik mijn GID code? Ja

Heeft Proximus dit al nagezien, zelfs op IT niveau ? Ja.

Heeft P mij terug gebeld na IT ingreep zoals afgesproken? Neen.

Heb ik mijn GID code al doorgegeven aan HLN en hebben ze mij laten uitloggen met wachttijd van 48 uur en heb ik dat uitgevoerd? Ja.

 

Geraak ik gefrustreerd door het heen en weer gemail en gebel zonder dat er een oplossing uit de bus komt? JA.

Wanneer komt dit bij de witte raaf terecht die niet herhaald wat ik al weet en uitgevoerd heb maar de bit kan goed zetten en die weet waarom de bit op 7 januari is afgezet?

Als we nu weer een jaar verder zullen zijn zal die bit dan terug afgezet worden en door wie? Ik mag hopen van niet.

In afwachting eet ik dit weekend en lekker paasei op een mooie lente en vrede voor iedereen, niet alleen in Oekraïne maar in alle conflictgebieden 

Pas dinsdag na Paasmaandag komt hier iemand piepen hé.

NB: ik heb in een ander post net de zelfde fout gemaakt :-)


Reageer