Vraag

e-Press HLN werkt niet

  • 3 March 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb onlangs mijn e-Press op het HLN willen activeren.

De activatie bij Proximus is echter wel goed doorgekomen want een paar uur later kreeg ik zelfs een medewerkster aan de lijn met het aangename nieuws dat mijn activatie goed verlopen was en dat ik kortelings mijn account/inlog gegevens zou ontvangen via mail. Ook meldde ze mij dat ik ook een mail zou krijgen met kleine tevredenheidsenquete.

Geen enkele van de 2 mails is binnengekomen. Niet de mail voor de activatie en (gelukkig) ook niet de tevredenheidsenquete.

Kunnen jullie aub even nakijken wat er verkeerd gelopen is?

Met vriendelijke groeten

Bakke


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bakke 

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.

 

Geert

@GeertC

Klantnummer is toegevoegd. Maakt het opzoekingswerk voor jullie idd een stuk eenvoudiger.

Reputatie 7
Badge +4

@Bakke Ik heb de configuratie nagekeken voor je E-press en bij ons staat alles goed ingesteld. Heb je dit probleem nog steeds ? Laat het dan gerust weten, dan kunnen we HLN hiervoor contacteren. 

Voor onze communicatie naar u staat hetzelfde mailadres genoteerd als datgene wat je gebruikt voor je forumlogin. Ik zie dat er op 3/3 wel een mail naar u gestuurd is van ons uit, maar dat die nog niet geopend is. 

Reageer