Beantwoord

E-Press gedactiveerd

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

E-press werkt niet meer sedert begin 2022. Eerst dacht dat het slechts voor een jaar was dat we toegang hadden. Nu blikt het een zeer voorkomend probleem te zijn. 

Ik zowel bij Proximus als HLN zeer bekwame en vriendelijke operatoren aan de lijn gehad maar het probleem is nog niet opgelost. DE laatste poging hield in dat ik 24 uur diende uitgelogd te blijven op myproximus en dan zou alles in orde zijn. Helaas.

 

Ik heb een GID code ontvangen maar daar de helpdesk medewerkster aangaf dat het probleem bij proximus zat, ik was geen beheerder van mijn account????,heb ik gewacht om HLN te contacteren. 

 

Het bellen naar de helpdesk en het wachten begint me te … .

 
icon

Beste antwoord door Martin 1 April 2022, 19:47

Bekijk origineel

3 reacties

FYI: hier komt pas maandag iemand van Proximus zelf terug langs.

ik weet niet of dit je enigszins kan verder helpen → GIDcode HLN | Proximus Forum

We zijn al x maandagen verder en tig telefoontjes verder met Proximus en HLN. Nog steeds zonder resultaat. Gelukkig is er Martin doe ons moed heeft. 😉
 

Aan allen een zalig Pasen 

Ja ik doe mijn best maar oplossen kan ik spijtig genoeg niet.

Ook een zalig Pasen.

Reageer