Beantwoord

e- mail

  • 9 October 2023
  • 11 reacties
  • 238 Bekeken

Mijn inloggen op de E-mail wil maar niet lukken! Ik krijg dit bericht en geraak niet verder (Om een nieuw wachtwoord aan te vragen gelieve eerst een favoriete methode te kiezen in my Proximus) kunnen jullie mij helpen??

icon

Beste antwoord door c00lske00 19 November 2023, 12:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Beste Stefke13, Je zit niet alleen met dat probleem bij mij gebeurt het zelfde. en ik keer altijd naar de zelfde pagina terug wat is het probleem bij jullie Proximus

 
Reputatie 5
Badge +2

@Stefke13 Staan de gegevens op de website reeds op voorhand ingevuld of vul je ze zelf in?

@Michael V Is dit opgelost geraakt? Zit in juist dezelfde situatie. Ik ben nieuwe klant sinds dinsdag. Ik word rondgeleid naar hetzlefde punt. Ik heb dit ook aangekaart via X.

 

Reputatie 7
Badge +3

@c00lske00 

gaat het om het wachtwoord van je My Proximus account of van je e-mail adres?

Kan je je klantnummer nog toevoegen op je profiel a.u.b.?

 

Geert

Klantennummer zou toegevoegd moeten zijn.

Het gaat over mijn email adres. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@c00lske00  In dit geval moet je eerst even klikken op ‘Ga naar My Proximus’ om daar in te stellen waar we dat nieuwe wachtwoord naartoe mogen sturen (sms, een ander mailadres,...). Eenmaal je die keuze gemaakt hebt, kan je je nieuwe wachtwoord voor je mail aanvragen. 

@HadewychT  @GeertC Waar klik ik juist? Terloops: ik heb een gif gemaakt van mijn neverending loop.

Ik heb ook geen toegang to die 10GB cloud, dus daarom via Mega 

https://mega.nz/file/UAthUJrQ#ysjvxPbn8wnAbj-R2eXJC8pOb3BjJzxb2OOfLx9Aoro

 

ik hoop dat het werkt zo via MEGA

En anticiperen op: je moet cools.david@proximus.be gebruiken...welk paswoord gebruik ik dan. Het paswoord van Myproximus...geloof me:been there, done that

 

@HadewychT  @GeertC Zojuist telefoontje gehad van de service desk. Er wer een paswoord aangemaakt en met dit paswoord kan ik nu inloggen op de mailbox. 

Ik heb dan inderdaad de gewenste manier voor confirmatie van paswoord wijziging kunnen ingeven.

Echter, kan het nog niet veranderen.

De button “Aanpassen” blijft grijs.

En als ik het probeer bij instellingen in de email web UI, krijg ik een foutmelding.

 

En ook het aanmaken van een nieuwe mailbox is niet mogelijk. De button “Creeren” blijft grijs en komt niet actief. 

Al veel verder, maar nog niet zoals het hoort te zijn.

 

@GeertC @HadewychT OPGELOST. Ik zie nu dat mijn paswoord langer dan 15 karakters was. De logica toont dit ook aan door het niet aanvinken in het groen van die conditie. Ondertussen kleiner paswoord genomen.

Dus pad voor mij om tot een oplossing te komen: ticket > tussenkomst service desk.