Mijn inloggen op de E-mail wil maar niet lukken! Ik krijg dit bericht en geraak niet verder (Om een nieuw wachtwoord aan te vragen gelieve eerst een favoriete methode te kiezen in my Proximus) kunnen jullie mij helpen??
Beste Stefke13, Je zit niet alleen met dat probleem bij mij gebeurt het zelfde. en ik keer altijd naar de zelfde pagina terug wat is het probleem bij jullie Proximus
gaat het om het wachtwoord van je My Proximus account of van je e-mail adres?
Kan je je klantnummer nog toevoegen op je profiel a.u.b.?
Geert
Klantennummer zou toegevoegd moeten zijn.
Het gaat over mijn email adres.
Ik heb ook geen toegang to die 10GB cloud, dus daarom via Mega
https://mega.nz/file/UAthUJrQ#ysjvxPbn8wnAbj-R2eXJC8pOb3BjJzxb2OOfLx9Aoro
ik hoop dat het werkt zo via MEGA
En anticiperen op: je moet cools.david@proximus.be gebruiken...welk paswoord gebruik ik dan. Het paswoord van Myproximus...geloof me:been there, done that
Ik heb dan inderdaad de gewenste manier voor confirmatie van paswoord wijziging kunnen ingeven.
Echter, kan het nog niet veranderen.
De button “Aanpassen” blijft grijs.
En als ik het probeer bij instellingen in de email web UI, krijg ik een foutmelding.
En ook het aanmaken van een nieuwe mailbox is niet mogelijk. De button “Creeren” blijft grijs en komt niet actief.
Al veel verder, maar nog niet zoals het hoort te zijn.
Dus pad voor mij om tot een oplossing te komen: ticket > tussenkomst service desk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.