Skip to main content

Gisteren heb ik mijn 2e gehuurde decoder opgezegd.

In mijn bevestigingsmail gaat dit in vanaf 20-11-2023.

Ik had ook de gevraagd om de decoders te deactiveren.

Nu merk ik op dat de decoders nog altijd actief zijn : Decoder 1° TV - Gehuurde Decoder 2° TV en aangekochte decoder 3° TV.

Kan er mij iemand helpen om alle decoders te deactiveren. Ik zal deze zelf activeren (Decoder 1° TV en aangekochte decoder.)

Zodoende heb ik de ruimte om later nog een TV aan te sluiten.

 

probeer eens als volgt:

Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies.
Zorg dat je een recente aanrekening bij je hebt  (hierop staat je telefoon-, aansluitings- en klantnummer).
Als je niet vanaf een vaste lijn belt, wordt je gevraagd je klantnummer in te voeren.
Zorg er dus voor dat je een recente aanrekening of factuur bij je hebt.
In het keuze menu kies je voor  de optie Ik heb een nieuwe decoder/ TV box ontvangen.
Vervolgens zal het automatische systeem van Proximus alle decoders gelinkt aan je klantnummer verwijderen uit hun systeem.


probeer eens als volgt:

Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies.
Zorg dat je een recente aanrekening bij je hebt  (hierop staat je telefoon-, aansluitings- en klantnummer).
Als je niet vanaf een vaste lijn belt, wordt je gevraagd je klantnummer in te voeren.
Zorg er dus voor dat je een recente aanrekening of factuur bij je hebt.
In het keuze menu kies je voor  de optie Ik heb een nieuwe decoder/ TV box ontvangen.
Vervolgens zal het automatische systeem van Proximus alle decoders gelinkt aan je klantnummer verwijderen uit hun systeem.

Bedankt. Gelukt.


@Martin 

top, dank voor info

groetjes

Tina


Reageer