Vraag

Cloud


Heb de Cloud perfect kunnen gebruiken op pc, smartphone en tablet tot +- 1 week geleden.
Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,
krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?

42 reacties

FYI : pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs

Ik heb iemand van Proximus aan de lijn gekregen en heb het probleem nog eens uitgelegd donderdag 1/10/2020 hij ging wat aanpassen en zou me terugbellen op vrijdag 2/10/2020 om 14u30 . Het probleem is er nog steeds en ik wacht bij de telefoon. In verband met het afspraak uur voor de Proximus Shop dit is alleen voor bedrijven. Een het overslaan van de intro’s in netflix via de Proximus decode, dat niet meer werkt is een probleem voor netflix. Dus ben wel al een stap verder.

Er zijn nog anderen die hiermee problemen ondervinden straks als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze eens je profile settings nakijken

Ik krijg de Cloud ook niet meer aan de praat in Google Chrome wanneer ik Cloud wil openen via de weblink van My Proximus, Enkel het scherm opent met een grote rode fout in het midden. Iemand een idee wat daar de oorzaak van is. De fout is er plots gekomen.

 

TUI: Ik gebruik ook "One Drive" maar ook nog "Google Drive" met beide heb ik nog nooit problemen gehad.
💥One drive app >
https://itunes.apple.com/nl/app/microsoft-onedrive/id477537958

💥werken met One Drive: >
https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive-op-iphone-of-ipad

💥google drive gebruiken >
https://support.google.com/drive/answer/2424384
Maria, ik heb de cloud van Microsoft genomen “One Drive”. Alles werkt perfect
Als je eens googelt vind je ook heel wat uitleg
> https://www.google.com/search?ei=uYb-XJytMczOwAKQk5GQAw&q=gratis+cloud+opslag+voor+iphone

Dan vind je bv o.a >
https://www.iculture.nl/gids/beste-cloudopslagdiensten-iphone-ipad/
Reputatie 3
Badge +1
Welk cloud heb je gehaald ?
Ga de cloud Proximus ook voor gezien houden !
Denk er ook zelfde als jij over en ze die vermelding dan weghalen op hun site !
Ze vermelden zelf niet aan hun klanten dat de cloud niet meer werkt en al de klanten met iPhone zoeken zich suf vrees ik niet wetend waarom het niet werkt 😞
Ben nu dus 18 dagen zonder Cloud en ik begrijp dat dit tijd in beslag neemt om het probleem met het IOS-Systeem op te lossen. Maar ondertussen krijg ik ook geen antwoord op hetzelfde probleem met Windows 10.
Ben van ellende dan maar overgeschakeld op een andere Cloud, geen probleem met IOS en Windows 10. Zelfs gemakkelijker in gebruik. Tja, als men iets gratis krijgt, moet men ook niet reclameren zeker. Ik zou de vermelding op de site zeker ook wegdoen om de klanten niet te misleiden.
zie iCLOUD bestanden app klik hier > https://www.iculture.nl/gids/bestanden-app/
en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
Reputatie 3
Badge +1
iCloud is geconfigureerd op mijn beide iPhones , daar zie ik ook dat ik 50GB heb waarvan reeds 43GB vol is maar heb er geen app van of zo en laptop of tab heb niet ! Laptop is hier wel maar die werkt niet want als die aanzet is battery al plat voor de site waar ik wil zijn zou openen dus is zelfde als geen laptop hebben ;)
Ik zoek dus de iCloud downloaden op iPhone
Reputatie 3
Badge +1
Bestaat er wel een app iCloud voor iPhone ?
Bedoel zoals cloud app van Proximus ?
Ik heb iCloud wel bij instellingen bij Apple staan maar heb geen app
En laptop heb ik helaas allang niet meer
Reputatie 3
Badge +1
Sorry had ik niet mogen zeggen van dat doorschuiven alhoewel ik gebruikte eigenlijk alleen maar de woorden wat Apple me zei maar naarmate al de gesprekken hier en met Proximus op chat ben ik beter alles gaan begrijpen , ben overtuigd dat Proximus dit zal oplossen gaan en probleem is begonnen met de update iOS dat app cloud niet meer werkte en dan in mijn geval nog een misverstand bovenop met iCloud en cloud
Oprecht sorry voor mijn woorden soms en bedankt allemaal voor jullie vriendelijkheid en geduld
Laat Proximus via hier of eender welke weg misschiens weten als opgelost is ?
Fijne avond allemaal
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt Martin maar als dan goed begrijp de iCloud heeft geen app voor iPhone ?
Ze zijn er bij Proximus van op de hoogte en er mee bezig, hopelijk wordt dit vlug opgelost.
Reputatie 2
Badge
ter info voor de ontwikkelaars: de Cloud app op iOS werkt bij mij evenmin:
- iPhone 7 met iOS 12.3.1
- iPad mini met iOS 12.3.1
melding: "er is een verbindingsfout opgetreden"
Op Mac OS is er geen probleem
Reputatie 7
Badge +4
Maria, We schuiven het probleem niet door naar Apple. Samuel heeft gezegd dat er op dit ogenblik een probleem is met de compatibiliteit met IOS en de cloud app, en dat dit verder onderzocht wordt.
We hebben zelf geen invloed op de werking van de cloud zelf, en moeten een ticket aanmaken voor de beheerders van de cloud. We houden jullie op de hoogte als we daar antwoord van gekregen hebben.
iCloud configureren op een iPhone, iPad of iPod touch >
klik hier :point-right: https://support.apple.com/nl-be/HT208681
Reputatie 3
Badge +1
Hoop ook Martin want is toch echt niet fijn dat cloud niet meer werkt .
Proximus lijkt geen idee te hebben wat er scheelt en in mijn geval althans schuift de technische dienst dit gewoon naar Apple

Zou eigenlijk na dit alles nu weten toch heel graag de echte iCloud willen maar waar kan ik deze downloaden ? Vind altijd alleen maar de cloud 😞
Ja daar zouden de specialisten ter zake bij Proximus natuurlijk meer moeten over weten wat er juist gaande is en waarom het bij sommigen niet meer werkt, hopelijk geven ze hieromtrent feedback of beter nog kunnen ze het oplossen...
Martin, dit heb ik al x maal tevergeefs gebruikt. Het is gek dat alles zo maar wegvalt, zonder wijzigingen in het systeem ?
Louter ter info: ik werk niet met de cloud app zelf maar via mijn laptop gebruik ik
http://www.proximuscloud.be en dit werkt wel bij mij.
Reputatie 3
Badge +1
Ook vreemd er verschillende Proximus klanten zijn die plots op zelfde tijd problemen met cloud hebben !
Reputatie 3
Badge +1
Proximus zegt ook nog om zich eruit te praten Dat cloud is niet van Proximus maar thans is cloud ik hebt een app k van Proximus site heb
En de app heet thans cloud Proximus
Zit nu eigenlijk al vanaf 24/05 zonder cloud, hoor ook niks meer van Proximus……… langzame dood ?

Reageer