Cloud
Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,
krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
Aan onze kant staat je cloud profiel in elk geval correct, aangezien je het enkel op pc en laptop hebt vermoed ik dat het met de app zelf te maken zal hebben. Heb je de app op de pc / laptop al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
Betreft het probleem met de iPhone 8 , er is momenteel een compatibiliteit probleem met IOS en de cloud app, om dit verder te kunnen onderzoeken zou je mij even de IOS versie van je iphone kunnen laten weten? Voor de andere problemen zal ik even op het andere topic verder werken.
http://www.proximuscloud.be en dit werkt wel bij mij.
klik hier :point-right: https://support.apple.com/nl-be/HT208681
We hebben zelf geen invloed op de werking van de cloud zelf, en moeten een ticket aanmaken voor de beheerders van de cloud. We houden jullie op de hoogte als we daar antwoord van gekregen hebben.
- iPhone 7 met iOS 12.3.1
- iPad mini met iOS 12.3.1
melding: "er is een verbindingsfout opgetreden"
Op Mac OS is er geen probleem
en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
💥One drive app >
https://itunes.apple.com/nl/app/microsoft-onedrive/id477537958
💥werken met One Drive: >
https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive-op-iphone-of-ipad
💥google drive gebruiken >
https://support.google.com/drive/answer/2424384
Ik krijg de Cloud ook niet meer aan de praat in Google Chrome wanneer ik Cloud wil openen via de weblink van My Proximus, Enkel het scherm opent met een grote rode fout in het midden. Iemand een idee wat daar de oorzaak van is. De fout is er plots gekomen.
Er zijn nog anderen die hiermee problemen ondervinden straks als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze eens je profile settings nakijken
Ik heb iemand van Proximus aan de lijn gekregen en heb het probleem nog eens uitgelegd donderdag 1/10/2020 hij ging wat aanpassen en zou me terugbellen op vrijdag 2/10/2020 om 14u30 . Het probleem is er nog steeds en ik wacht bij de telefoon. In verband met het afspraak uur voor de Proximus Shop dit is alleen voor bedrijven. Een het overslaan van de intro’s in netflix via de Proximus decode, dat niet meer werkt is een probleem voor netflix. Dus ben wel al een stap verder.
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
Is bij deze ook doorgegeven, ik laat je hier iets weten wanneer we een antwoord krijgen.
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.