Vraag

Cloud



Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Mijn iOS 12.13.1
Reputatie 3
Badge +1
Heb met Apple zitten bellen en zij kunnen niets doen want deze cloud wij hebben dat moet Proximus oplossen !
Proximus schuift naar Apple en Apple schuif naar Proximus de klant blijft in de kou staan
Martin,

heb de door jou opgegeven link meerdere malen geprobeerd. Altijd dezelfde melding "Wij ervaren een technisch probleem. Probeer het later opnieuw". Als ik deze tekst delete, dan heb ik mijn contacten in de cloud. Wanneer ik dan naar mij foto's wil gaan, krijg ik weer dezelfde tekst als hier boven.
Reputatie 7
Badge +4
Heb ook cloud problemen en betaal al meer dan een jaar voor 50gb maar nu mag helemaal niet meer op cloud bij iPhone 8 !
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken


Betreft het probleem met de iPhone 8 , er is momenteel een compatibiliteit probleem met IOS en de cloud app, om dit verder te kunnen onderzoeken zou je mij even de IOS versie van je iphone kunnen laten weten? Voor de andere problemen zal ik even op het andere topic verder werken.
TUI: apart topic > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/cloud-problemen-47582
Reputatie 3
Badge +1
Heb ook cloud problemen en betaal al meer dan een jaar voor 50gb maar nu mag helemaal niet meer op cloud bij iPhone 8 !
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
werkt het dan ook niet op je W10 pc /laptop via http://www.proximuscloud.be ipv via de app
Reputatie 7
Badge +4
Het is het type I-Phone 6 en I-Pad Air 2 - IOS 12.2 alsook Windows 10 op pc en laptop.
Is bij deze ook doorgegeven, ik laat je hier iets weten wanneer we een antwoord krijgen.
Het is het type I-Phone 6 en I-Pad Air 2 - IOS 12.2 alsook Windows 10 op pc en laptop.
Reputatie 7
Badge +4
Er is op dit ogenblik wel een probleem met de app voor Cloud op iOS. Het is nog in onderzoek. Kan je me aub het type toestel en de iOS-versie doorsturen waarop je de problemen ondervindt. Dit kan ons helpen bij het vinden van de oorzaak.
Ondertussen kan ik met de I-Pad en I-Phone ook niet meer op de Cloud. Serverproblemen.
Reputatie 7
Badge +4
Heb het nu nog eens volledig verwijderd en geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Heb het nu nog eens volledig verwijderd en geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan
Reputatie 7
Badge +4
Neen, alleen op pc en laptop. Op I-Phone I-Pad kan ik nog steeds zonder fout openen. Het rare is dat de Cloud wel mijn contacten weergeeft en dan de melding weergeeft " Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Foto's en Albums geven dadelijk de boven
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.

Aan onze kant staat je cloud profiel in elk geval correct, aangezien je het enkel op pc en laptop hebt vermoed ik dat het met de app zelf te maken zal hebben. Heb je de app op de pc / laptop al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Ter info: zal iets worden voor maandag als de Proximus medewerkers terug langskomen op het forum.
Neen, alleen op pc en laptop. Op I-Phone I-Pad kan ik nog steeds zonder fout openen. Het rare is dat de Cloud wel mijn contacten weergeeft en dan de melding weergeeft " Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Foto's en Albums geven dadelijk de boven
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
Heb je exact dezelfde melding op alle toestellen? Welke besturingsystemen draaien deze eigenlijk?

Reageer