Heb de Cloud perfect kunnen gebruiken op pc, smartphone en tablet tot +- 1 week geleden.
Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,
krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?
Bladzijde 2 / 2
Mijn iOS 12.13.1
Heb met Apple zitten bellen en zij kunnen niets doen want deze cloud wij hebben dat moet Proximus oplossen !
Proximus schuift naar Apple en Apple schuif naar Proximus de klant blijft in de kou staan
Proximus schuift naar Apple en Apple schuif naar Proximus de klant blijft in de kou staan
Martin,
heb de door jou opgegeven link meerdere malen geprobeerd. Altijd dezelfde melding "Wij ervaren een technisch probleem. Probeer het later opnieuw". Als ik deze tekst delete, dan heb ik mijn contacten in de cloud. Wanneer ik dan naar mij foto's wil gaan, krijg ik weer dezelfde tekst als hier boven.
heb de door jou opgegeven link meerdere malen geprobeerd. Altijd dezelfde melding "Wij ervaren een technisch probleem. Probeer het later opnieuw". Als ik deze tekst delete, dan heb ik mijn contacten in de cloud. Wanneer ik dan naar mij foto's wil gaan, krijg ik weer dezelfde tekst als hier boven.
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
Betreft het probleem met de iPhone 8 , er is momenteel een compatibiliteit probleem met IOS en de cloud app, om dit verder te kunnen onderzoeken zou je mij even de IOS versie van je iphone kunnen laten weten? Voor de andere problemen zal ik even op het andere topic verder werken.
Heb ook cloud problemen en betaal al meer dan een jaar voor 50gb maar nu mag helemaal niet meer op cloud bij iPhone 8 !
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
Is bij deze ook doorgegeven, ik laat je hier iets weten wanneer we een antwoord krijgen.
Het is het type I-Phone 6 en I-Pad Air 2 - IOS 12.2 alsook Windows 10 op pc en laptop.
Er is op dit ogenblik wel een probleem met de app voor Cloud op iOS. Het is nog in onderzoek. Kan je me aub het type toestel en de iOS-versie doorsturen waarop je de problemen ondervindt. Dit kan ons helpen bij het vinden van de oorzaak.
Ondertussen kan ik met de I-Pad en I-Phone ook niet meer op de Cloud. Serverproblemen.
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Heb het nu nog eens volledig verwijderd en geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
Aan onze kant staat je cloud profiel in elk geval correct, aangezien je het enkel op pc en laptop hebt vermoed ik dat het met de app zelf te maken zal hebben. Heb je de app op de pc / laptop al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Neen, alleen op pc en laptop. Op I-Phone I-Pad kan ik nog steeds zonder fout openen. Het rare is dat de Cloud wel mijn contacten weergeeft en dan de melding weergeeft " Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Foto's en Albums geven dadelijk de boven
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
A
Heb je exact dezelfde melding op alle toestellen? Welke besturingsystemen draaien deze eigenlijk?
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.