Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,
krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?
We hebben zelf geen invloed op de werking van de cloud zelf, en moeten een ticket aanmaken voor de beheerders van de cloud. We houden jullie op de hoogte als we daar antwoord van gekregen hebben.
- iPhone 7 met iOS 12.3.1
- iPad mini met iOS 12.3.1
melding: "er is een verbindingsfout opgetreden"
Op Mac OS is er geen probleem
Oprecht sorry voor mijn woorden soms en bedankt allemaal voor jullie vriendelijkheid en geduld
Laat Proximus via hier of eender welke weg misschiens weten als opgelost is ?
Fijne avond allemaal
Bedoel zoals cloud app van Proximus ?
Ik heb iCloud wel bij instellingen bij Apple staan maar heb geen app
En laptop heb ik helaas allang niet meer
Ik zoek dus de iCloud downloaden op iPhone
en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
Ben van ellende dan maar overgeschakeld op een andere Cloud, geen probleem met IOS en Windows 10. Zelfs gemakkelijker in gebruik. Tja, als men iets gratis krijgt, moet men ook niet reclameren zeker. Ik zou de vermelding op de site zeker ook wegdoen om de klanten niet te misleiden.
Ga de cloud Proximus ook voor gezien houden !
Denk er ook zelfde als jij over en ze die vermelding dan weghalen op hun site !
Ze vermelden zelf niet aan hun klanten dat de cloud niet meer werkt en al de klanten met iPhone zoeken zich suf vrees ik niet wetend waarom het niet werkt 😞
> https://www.google.com/search?ei=uYb-XJytMczOwAKQk5GQAw&q=gratis+cloud+opslag+voor+iphone
Dan vind je bv o.a >
https://www.iculture.nl/gids/beste-cloudopslagdiensten-iphone-ipad/
One drive app >
https://itunes.apple.com/nl/app/microsoft-onedrive/id477537958
werken met One Drive: >
https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive-op-iphone-of-ipad
google drive gebruiken >
https://support.google.com/drive/answer/2424384
Ik krijg de Cloud ook niet meer aan de praat in Google Chrome wanneer ik Cloud wil openen via de weblink van My Proximus, Enkel het scherm opent met een grote rode fout in het midden. Iemand een idee wat daar de oorzaak van is. De fout is er plots gekomen.
Er zijn nog anderen die hiermee problemen ondervinden straks als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze eens je profile settings nakijken
Ik heb iemand van Proximus aan de lijn gekregen en heb het probleem nog eens uitgelegd donderdag 1/10/2020 hij ging wat aanpassen en zou me terugbellen op vrijdag 2/10/2020 om 14u30 . Het probleem is er nog steeds en ik wacht bij de telefoon. In verband met het afspraak uur voor de Proximus Shop dit is alleen voor bedrijven. Een het overslaan van de intro’s in netflix via de Proximus decode, dat niet meer werkt is een probleem voor netflix. Dus ben wel al een stap verder.
FYI : pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.