Vraag

Cloud

  • 24 mei 2019
  • 38 reacties
  • 442 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Maria, We schuiven het probleem niet door naar Apple. Samuel heeft gezegd dat er op dit ogenblik een probleem is met de compatibiliteit met IOS en de cloud app, en dat dit verder onderzocht wordt.
We hebben zelf geen invloed op de werking van de cloud zelf, en moeten een ticket aanmaken voor de beheerders van de cloud. We houden jullie op de hoogte als we daar antwoord van gekregen hebben.
Reputatie 2
Badge
ter info voor de ontwikkelaars: de Cloud app op iOS werkt bij mij evenmin:
- iPhone 7 met iOS 12.3.1
- iPad mini met iOS 12.3.1
melding: "er is een verbindingsfout opgetreden"
Op Mac OS is er geen probleem
Ze zijn er bij Proximus van op de hoogte en er mee bezig, hopelijk wordt dit vlug opgelost.
Reputatie 2
Badge
Bedankt Martin maar als dan goed begrijp de iCloud heeft geen app voor iPhone ?
Reputatie 2
Badge
Sorry had ik niet mogen zeggen van dat doorschuiven alhoewel ik gebruikte eigenlijk alleen maar de woorden wat Apple me zei maar naarmate al de gesprekken hier en met Proximus op chat ben ik beter alles gaan begrijpen , ben overtuigd dat Proximus dit zal oplossen gaan en probleem is begonnen met de update iOS dat app cloud niet meer werkte en dan in mijn geval nog een misverstand bovenop met iCloud en cloud
Oprecht sorry voor mijn woorden soms en bedankt allemaal voor jullie vriendelijkheid en geduld
Laat Proximus via hier of eender welke weg misschiens weten als opgelost is ?
Fijne avond allemaal
Reputatie 2
Badge
Bestaat er wel een app iCloud voor iPhone ?
Bedoel zoals cloud app van Proximus ?
Ik heb iCloud wel bij instellingen bij Apple staan maar heb geen app
En laptop heb ik helaas allang niet meer
Reputatie 2
Badge
iCloud is geconfigureerd op mijn beide iPhones , daar zie ik ook dat ik 50GB heb waarvan reeds 43GB vol is maar heb er geen app van of zo en laptop of tab heb niet ! Laptop is hier wel maar die werkt niet want als die aanzet is battery al plat voor de site waar ik wil zijn zou openen dus is zelfde als geen laptop hebben ;)
Ik zoek dus de iCloud downloaden op iPhone
zie iCLOUD bestanden app klik hier > https://www.iculture.nl/gids/bestanden-app/
en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
Ben nu dus 18 dagen zonder Cloud en ik begrijp dat dit tijd in beslag neemt om het probleem met het IOS-Systeem op te lossen. Maar ondertussen krijg ik ook geen antwoord op hetzelfde probleem met Windows 10.
Ben van ellende dan maar overgeschakeld op een andere Cloud, geen probleem met IOS en Windows 10. Zelfs gemakkelijker in gebruik. Tja, als men iets gratis krijgt, moet men ook niet reclameren zeker. Ik zou de vermelding op de site zeker ook wegdoen om de klanten niet te misleiden.
Reputatie 2
Badge
Welk cloud heb je gehaald ?
Ga de cloud Proximus ook voor gezien houden !
Denk er ook zelfde als jij over en ze die vermelding dan weghalen op hun site !
Ze vermelden zelf niet aan hun klanten dat de cloud niet meer werkt en al de klanten met iPhone zoeken zich suf vrees ik niet wetend waarom het niet werkt 😞
Als je eens googelt vind je ook heel wat uitleg
> https://www.google.com/search?ei=uYb-XJytMczOwAKQk5GQAw&q=gratis+cloud+opslag+voor+iphone

Dan vind je bv o.a >
https://www.iculture.nl/gids/beste-cloudopslagdiensten-iphone-ipad/
Maria, ik heb de cloud van Microsoft genomen “One Drive”. Alles werkt perfect
TUI: Ik gebruik ook "One Drive" maar ook nog "Google Drive" met beide heb ik nog nooit problemen gehad.
💥One drive app >
https://itunes.apple.com/nl/app/microsoft-onedrive/id477537958

💥werken met One Drive: >
https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive-op-iphone-of-ipad

💥google drive gebruiken >
https://support.google.com/drive/answer/2424384

Reageer