Skip to main content
Heb de Cloud perfect kunnen gebruiken op pc, smartphone en tablet tot +- 1 week geleden.

Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,

krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?
Maria, We schuiven het probleem niet door naar Apple. Samuel heeft gezegd dat er op dit ogenblik een probleem is met de compatibiliteit met IOS en de cloud app, en dat dit verder onderzocht wordt.

We hebben zelf geen invloed op de werking van de cloud zelf, en moeten een ticket aanmaken voor de beheerders van de cloud. We houden jullie op de hoogte als we daar antwoord van gekregen hebben.
ter info voor de ontwikkelaars: de Cloud app op iOS werkt bij mij evenmin:

- iPhone 7 met iOS 12.3.1

- iPad mini met iOS 12.3.1

melding: "er is een verbindingsfout opgetreden"

Op Mac OS is er geen probleem
Ze zijn er bij Proximus van op de hoogte en er mee bezig, hopelijk wordt dit vlug opgelost.
Bedankt Martin maar als dan goed begrijp de iCloud heeft geen app voor iPhone ?
Sorry had ik niet mogen zeggen van dat doorschuiven alhoewel ik gebruikte eigenlijk alleen maar de woorden wat Apple me zei maar naarmate al de gesprekken hier en met Proximus op chat ben ik beter alles gaan begrijpen , ben overtuigd dat Proximus dit zal oplossen gaan en probleem is begonnen met de update iOS dat app cloud niet meer werkte en dan in mijn geval nog een misverstand bovenop met iCloud en cloud

Oprecht sorry voor mijn woorden soms en bedankt allemaal voor jullie vriendelijkheid en geduld

Laat Proximus via hier of eender welke weg misschiens weten als opgelost is ?

Fijne avond allemaal
Bestaat er wel een app iCloud voor iPhone ?

Bedoel zoals cloud app van Proximus ?

Ik heb iCloud wel bij instellingen bij Apple staan maar heb geen app

En laptop heb ik helaas allang niet meer
iCloud is geconfigureerd op mijn beide iPhones , daar zie ik ook dat ik 50GB heb waarvan reeds 43GB vol is maar heb er geen app van of zo en laptop of tab heb niet ! Laptop is hier wel maar die werkt niet want als die aanzet is battery al plat voor de site waar ik wil zijn zou openen dus is zelfde als geen laptop hebben ;)

Ik zoek dus de iCloud downloaden op iPhone
zie iCLOUD bestanden app klik hier > https://www.iculture.nl/gids/bestanden-app/

en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
Ben nu dus 18 dagen zonder Cloud en ik begrijp dat dit tijd in beslag neemt om het probleem met het IOS-Systeem op te lossen. Maar ondertussen krijg ik ook geen antwoord op hetzelfde probleem met Windows 10.

Ben van ellende dan maar overgeschakeld op een andere Cloud, geen probleem met IOS en Windows 10. Zelfs gemakkelijker in gebruik. Tja, als men iets gratis krijgt, moet men ook niet reclameren zeker. Ik zou de vermelding op de site zeker ook wegdoen om de klanten niet te misleiden.
Welk cloud heb je gehaald ?

Ga de cloud Proximus ook voor gezien houden !

Denk er ook zelfde als jij over en ze die vermelding dan weghalen op hun site !

Ze vermelden zelf niet aan hun klanten dat de cloud niet meer werkt en al de klanten met iPhone zoeken zich suf vrees ik niet wetend waarom het niet werkt 😞
Als je eens googelt vind je ook heel wat uitleg

> https://www.google.com/search?ei=uYb-XJytMczOwAKQk5GQAw&q=gratis+cloud+opslag+voor+iphone



Dan vind je bv o.a >

https://www.iculture.nl/gids/beste-cloudopslagdiensten-iphone-ipad/
Maria, ik heb de cloud van Microsoft genomen “One Drive”. Alles werkt perfect
TUI: Ik gebruik ook "One Drive" maar ook nog "Google Drive" met beide heb ik nog nooit problemen gehad.

💥One drive app >

https://itunes.apple.com/nl/app/microsoft-onedrive/id477537958



💥werken met One Drive: >

https://www.seniorweb.nl/artikel/werken-met-onedrive-op-iphone-of-ipad



💥google drive gebruiken >

https://support.google.com/drive/answer/2424384

Ik krijg de Cloud ook niet meer aan de praat in Google Chrome wanneer ik Cloud wil openen via de weblink van My Proximus, Enkel het scherm opent met een grote rode fout in het midden. Iemand een idee wat daar de oorzaak van is. De fout is er plots gekomen.

 


Er zijn nog anderen die hiermee problemen ondervinden straks als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze eens je profile settings nakijken


Ik heb iemand van Proximus aan de lijn gekregen en heb het probleem nog eens uitgelegd donderdag 1/10/2020 hij ging wat aanpassen en zou me terugbellen op vrijdag 2/10/2020 om 14u30 . Het probleem is er nog steeds en ik wacht bij de telefoon. In verband met het afspraak uur voor de Proximus Shop dit is alleen voor bedrijven. Een het overslaan van de intro’s in netflix via de Proximus decode, dat niet meer werkt is een probleem voor netflix. Dus ben wel al een stap verder.


FYI : pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs


Reageer