Skip to main content
Vraag

Cadeau trouw klant


Hey 

 

Ik krijg van jullie een smsje dat ik gratis foto's zou mogen afprinten, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat deze code al gebruikt is. 

Kan ik deze dan niet meer gebruiken?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34055 reacties
  • 14 mei 2025

@Lisa Luyckx 
Noteer best hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je hiermee vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 14 mei 2025

@Lisa Luyckx Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even voor u na..Heeft u enkel een sms gekregen of eventueel nog een mail of een melding op uw MyProximus.Groetjes,Joel.