Vraag

business klant Problemen Login MyProximus

  • 29 January 2023
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik heb mijn vraag reeds op verschillende manieren aan Proximus gesteld, tot nu zonder oplossing.

 

Ik ben een klant bij Proximus met een privé account (gsmnummer 1) en een Business Account (gsm nummer 2). Voor GsmNr. 1 heb ik een my proximus account, functioneert prima. 

Sinds lang is het mij duidelijk dat ik in my proximus geen aanrekeningen van zowel privé als business account kan zien. Wat ook prima is. 

Ik krijg mijn betaalverzoeken van mijn Businessaccount, zijnde GSM Nr. 2,  via email en kon altijd in die emails doorklikken naar mijn facturen om deze te bekijken/downloaden. 

Sinds enkele maanden krijg ik echter een melding: “technische storing” waardoor ik mijn facturen niet meer kan bekijken, opvragen,… Ik kan wel via de betaalgegevens in de email mijn factuur betalen. 

Na enkele maanden ben ik er niet meer van overtuigd dat de “technische storing” asap wordt opgelost, zoals op het scherm verschijnt. Dus wil ik inloggen via het Web op MyProximus van mijn Business Account. Nu blijkt dat ik daarop telkens wordt doorgestuurd naar mijn privé My Proximus Account. En dit volgens de uitleg van Proximus omdat het e-mailadres voor de login hetzelfde is voor beide accounts… Dit is reeds lange tijd zo (ik ben een eenmanszaak) en gaf in het verleden geen problemen. 

Nu raadden ze mij aan om mijn login, zijnde e-mailadres, aan te passen zodat de accounts van elkaar gescheiden worden. Prima denk ik dan. Ik kreeg daarvoor de nodige gegevens hoe dit uit te voeren. MAAR: ik moet dit aanpassen in het business account NA inloggen.... Kafka is er niks tegen! Lukt dus niet en terug bij af. 

 

Kan dit aub op een andere manier verholpen worden zodat ik alsnog aan mijn facturen geraak zonder dat ik terug 5 jaar in de tijd moet en deze op papier moet laten versturen? 

 

Bedankt!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @CTH best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Dit hebben ze mij aan de telefoon voorgesteld maar werkte niet gezien de my proximus app verbonden is met mijn privé gsm nummer. 
Het gaat hier over mijn tweede gsm nummer waarvoor ik geen my proximus app heb gezien op 1 app geen twee nummers ingesteld kunnen worden. 
 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@CTH 

vul je in je profiel de gegevens in van je andere klantnummer? andere gsm?

dan proberen we iemand te vinden om je te helpen,

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groetjes

Tina

Stuur mij de facturen gewoon maar terug per post op. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@CTH Kan u het klantnummer en adres noteren in uw profiel.Dan maak ik het in orde voor u.Groetjes,Joel

Reageer