Skip to main content
Vraag

bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijtgeraakt tijdens transport van bpost >mij

  • July 31, 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Ik had met proximus For You een iphone 16 gewonnen en deze is verstuurd naar mij.

De track en trace van bpost is blijven staan op onderweg naar de pakjesautomaat (hier worden mijn pakjes altijd geleverd).

Na contact met bpost blijkt dat het pakje “verdwenen” is en dat ik contact moest opnemen met proximus.

Graag had ik toch mijn prijs ontvangen daar het niet mijn fout is dat ik deze niet heb ontvangen.

mvg.

Michael

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 31, 2025

@bull 

Tip: Dit indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 31, 2025

@bull 

er is een dossier voor opgemaakt op 30-7 en de betrokken dienst gaat je nog contacteren.

mvg

Tina