Skip to main content

Goeiedag, eerder vandaag kreeg de melding dat ik een geschenk kon kiezen via Proximus For You. Hierbij koos ik voor 2 bioscooptickets. Ik kreeg te zien dat deze geldig zijn tot ergens in juni. Ik kan ze echter nergens terugvinden, ook niet in de app bij mijn huidige voordelen.

Kan iemand hierbij helpen a.u.b?

Goede middag

Als je via de app werkt, en je klikt op For You, dan kan je helemaal onderaan “Bekijk je lopende voordelen” zien staan. Daar kan je dan op klikken en daar zouden dan jouw cinematickets moeten tussen staan.

Hopelijk vind je ze!

Bedankt voor uw antwoord. Daar heb ik inderdaad al een aantal keer gekeken maar er staat niks bij

Dat is heel gek, mijn vervallen tickets staan er zelf nog tussen. Hopelijk kan iemand van Proximus snel antwoorden.

Goeiedag, eerder vandaag kreeg de melding dat ik een geschenk kon kiezen via Proximus For You. Hierbij koos ik voor 2 bioscooptickets. Ik kreeg te zien dat deze geldig zijn tot ergens in juni. Ik kan ze echter nergens terugvinden, ook niet in de app bij mijn huidige voordelen.

Kan iemand hierbij helpen a.u.b?

Onder “je lopende voordelen”  , ook niks te vinden.

@DBDP 
Om beter/vlotter verder geholpen te worden, als de PX moderatoren maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@DBDP Vul je in het klantprofiel je gegevens aan, zodat we dit kunnen laten nakijken? Merci!

Reageer