Vraag

betaling op fout rekeningnummer

  • 2 January 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo. Ik heb een betaling op niet juste gsm nummer. Kan ik mijn geld terug krijgen of naar mijn eigen gsm nummer a.u.b? 

Dat was 25€ van BE83/9734/6493/8515 met reference 464643503 en 775118.... meldi… Ik kan meer info geven als moet je die hebben.


2 reacties

@unoqzx  
Tip: niet teveel privé gegevens op een openbaar forum zetten waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je ForumProfiel, zie verder uitleg hieronder.

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer info geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst bv de betrokken gsm nummers waarover je probleem gaat. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: mss kun je de persoon ook contacteren op zijn gsm nummer waar je 25€ hebt opgeladen en zo eventueel ook proberen om je geld te recupereren!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @unoqzx kun je in het klantprofiel de klantgegevens aanvullen, aub? Groetjes, Heidi

Reageer