Skip to main content
Vraag

Bestaand abbonement toevoegen aan MyProximus

  • November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Gezien het onmogelijk is om bij Proximus klantendienst geholpen te worden probeer ik het op deze manier. Ik heb een MyProximus account, daar wil ik nu graag mijn internet abonnement aan toevoegen zodat ik mijn verbruik kan opvolgen en mijn wachtwoord kan wijzigen. Maar wanneer ik via mijn account (zowel via laptop als app) klik op ‘toegang toevoegen’ kom ik op een pagina die blijft laden. 

Kan iemand me helpen met hoe ik mijn internet abonnement wél kan toevoegen aan MyProximus?

2 reacties

Martin
  • November 12, 2025

@BirgitS 

FYI: Ondertussen zou ik via Myproximus-app met het toestel schudden (shake functie) waarbij een meldingsvenster opent waar je het probleem kan melden, dit komt dan bij de bevoegde dienst terecht.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 13, 2025

@BirgitS Bedankt ​@Martin voor de info - Myproximus-app met het toestel schudden (shake functie) waarbij een meldingsvenster opent waar je het probleem kan melden, dit komt dan bij de bevoegde dienst terecht. Groetjes,Joel.