Skip to main content
Vraag

Beheerder worden


Ik ben sinds kort overgestapt naar een nieuw abonnement (Ent Mobile M). Nu zie ik in my proximus app geen enkele factuur en kan bv ook mijn abonnement niet opzeggen (moest dit nodig zijn) of een domiciliering toevoegen. Ik vroeg me af hoe ik beheerder word van mijn eigen nummer en hoe ik bijvoorbeeld wijzigingen kan doorbrengen in mijn abonnement. Alvast bedankt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • 33982 reacties
  • 12 april 2021

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus → ik wil beheerder worden aanklikken


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 april 2021

Dit heb ik inderdaad gedaan maar eens ik een klantennummer wil toevoegen krijg ik de melding “You can’t link this number to your entreprise MyProximus account. Please register a separate account for this number”. als ik dan mijn klantennummer wil registreren op mijn prive emailadres krijgt ik “gelieve een correct proximus-klantnummer in te vullen” terwijl er op mijn factuur wel degelijk het correcte klantennummer staat.


Martin
  • 33982 reacties
  • 12 april 2021

In afwachting dat er iemand van Proximus forumteam zelf hier langskomt om je hierbij verder te helpen, best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb ivm met je probleem nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 14 april 2021

@ElisePeeters 

gaat het over het nummer ingevuld in je profiel ?

Dat nummer staat onder je werkgever ?

groeten

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 april 2021

Ja inderdaad het gaat over het nummer ingevuld op mijn profiel.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 14 april 2021

@ElisePeeters 

ik heb voor de betrokken MyProximus-dienst een dossier opgemaakt

zij volgen dit verder op en houden je op de hoogte.

Groeten

Tina


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 juli 2022

Help! Hoe geraak ik vandaag aan mijn klantnummer van Proximus? Ik heb thuis geen brieven of facturen...alles weggegooid... 🤦🏻

 

 

Martin
  • 33982 reacties
  • 31 juli 2022

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 1 augustus 2022

@Ptasznikeva 

Gelukt?

indien niet: vul zo veel mogelijk gekende gegevens in in je forum profiel..; dan kunnen we mss helpen?

Groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 augustus 2022

Bedankt voor jullie tips @Tina en @Martin 

het is opgelost old school style met 1 telefoontje naar klantendienst…