Skip to main content
Vraag

Amazon Prime Music

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo

Momenteel maak ik gebruik van Amazon Prime via Proximus. In het Amazon Prime pakket zit ook gratis toegang tot Amazon Music, waarbij je muziek kan luisteren. Dit werkt echter niet. Ik heb contact opgenomen met Amazon, maar deze zeggen dat Proximus de aanbieder is en zij dit moeten oplossen en bekijken. 

Is er nog iemand die dit probleem heeft? 

Alvast bedankt! 🤗

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • September 16, 2025

@Frederik1986,

Moet daarvoor geen aparte app installeren op je decoder of is het dit dat je bedoelt dat niet werkt, probeer ook eens of het dan wel werkt via Webbrowser: Ga naar music.amazon.com en log in met je Amazon-accoun of het daar goed werkt.

Je kan ook proberen door je decoder eens 10 sec volledig stroomloos te zetten.

Tip: indien het bovenstaande niet helpt dan:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2025

Dag Martin

Bedankt voor je antwoord.

Je moet daar inderdaad een aparte app voor installeren. Dit heb ik gedaan. Ook online geprobeerd via https://music.amazon.com

Met beide heb ik hetzelfde resultaat dat het niet werkt en je wordt doorgestuurd naar de premium betaallink. Er zijn 2 soorten, hetgeen inbegrepen is via Prime en Amazon Music Premium waarvoor je extra moet betalen.

Volgens Amazon ligt de verantwoordelijkheid bij Proximus, omdat zij de beheerder zijn . Vandaar dat ik het hier even probeer. Hopelijk kan een Proximus moderator me verder helpen. 🤗

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 16, 2025

@Frederik1986 Proximus biedt je enkel deze promo aan. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de logingegevens of de werking ervan. Dit loopt wel degelijk via Amazon.

Kan je de andere fucties van Amazon Prime wel gebruiken ? Je hebt dezelfde login nodig voor Amazon Music Prime.

Deze info vond ik op de site van Amazon : 

Amazon Music Prime is automatically included in your Amazon Prime membership, offering ad-free access to millions of songs and playlists. To use it:

1. Open the Amazon Music app or website and sign in with your Prime account.
  2. Start exploring playlists, stations, and offline downloads.