Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links.
Vul de velden in:
In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
Er zijn meerdere mailboxen mogenlijk en die hebben als hoofdadres eigenaardige mailadressen. Je maakt dan een allias, stuurt een test en : noppes
Dan wil je weer inloggen op ‘’myproximus’’ en is het paswoord niet meer geldig?
Geen idee waarom ik daarvan een mail krijg, ik wilde de allias niet dit rare adres
(altijd al problemen met proximus, toen we verhuisden van Oostende naar Torhout kon ik niet meer aan mijn eigen email (@proximus.be ) omdat die ‘’bezet’’ was (ja al 15 jaar door mezelf !)
ps het is nu zelf zover gekomen zie ik net dat de alias opeens mijn dochter die al 4 jaar niet thuis woon zgn een email stuurt. Klopt helemaal NIETS van zij heeft geen mail versturt en ik zie dat adres nergens. Zij heeft geen proximus, zij had dit ook heel vroeger : in Oostende (059515654 nu 050518966)
@MamaTina Ik heb dit eens voor je nagekeken, je hebt verschillende mailboxen met meerdere aliassen. Op één mailbox laat je alle mails doorsturen naar een gmail adres, een andere mailbox stuurt alle mails door naar een @live email adres. Alle privé gegevens zal ik van het forum verwijderen, al is het mij wel niet helemaal duidelijk over welk email adres het net gaat en is er duidelijk vandaag een nieuw wachtwoord gegeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.