Skip to main content
Beantwoord

Activeringscode

  • 25 oktober 2023
  • 7 reacties
  • 174 Bekeken

Beste, ik krijg niets te zien van producten of facturen op mijn Proximus app. Geeft aan dat ik geen klant ben.Blijkbaar ben ik een gebruiker ipv beheerder. Als ik dit wil veranderen heb ik een activeringscode nodig maar sinds ik lange tijd geen facturen meer ontvang, ken ik deze en de datum van de laatste factuur dus niet. Zouden jullie dit voor mij eens kunnen nakijken.

Beste antwoord door Martin

@Kizzy80

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33946 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2023

@Kizzy80

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 26 oktober 2023

@Kizzy80 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres enz.)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2023
Martin schreef:

@Kizzy80

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Ik heb het ingesteld 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2023
Joel M schreef:

@Kizzy80 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres enz.)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik heb het ingesteld 


Martin
  • 33946 reacties
  • 26 oktober 2023

PX forummedewerkers reageren niet meer na 16u30, dus ‘t zal voor morgen zijn.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 27 oktober 2023

@Kizzy80 Ik heb u een duplicaat laten toesturen van de factuur van oktober.Deze gaat u begin volgende week in de bus ontvangen.Dan kan u de code die daarop staat gebruiken.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2023
Joel M schreef:

@Kizzy80 Ik heb u een duplicaat laten toesturen van de factuur van oktober.Deze gaat u begin volgende week in de bus ontvangen.Dan kan u de code die daarop staat gebruiken.Groetjes,Joel

Dank u wel!