Beste, ik krijg niets te zien van producten of facturen op mijn Proximus app. Geeft aan dat ik geen klant ben.Blijkbaar ben ik een gebruiker ipv beheerder. Als ik dit wil veranderen heb ik een activeringscode nodig maar sinds ik lange tijd geen facturen meer ontvang, ken ik deze en de datum van de laatste factuur dus niet. Zouden jullie dit voor mij eens kunnen nakijken.
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb het ingesteld
Ik heb het ingesteld
PX forummedewerkers reageren niet meer na 16u30, dus ‘t zal voor morgen zijn.
Dank u wel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.