Hallo,
Paar probleempjes...
- Ik heb mij ingeschreven voor myproximus. Ik krijg nadien een activatiemail om dit te valideren maar dit lukt niet →
Error Page Exception
SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below.
Enz..
- Ook kan ik mijn producten, verbruik noch facturen openen/bekijken in de app of online.
Dit geeft al enkele tijd deze foutmelding
Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.
- Ik heb mij ook ingeschreven voor het proximus affinity program maar dit is denk ook nog in orde.
- En als laatste mijn vriend zou graag zijn Mobilus S abonnement toevoegen aan mijn pack en dit wijzigen naar een Mobilus M abonnement , de nodige gegevens zijn hiervoor al ingevuld en opgestuurd maar dit is ook nog nog niet in orde gebracht.
Graag zou ik dit in orde gebracht zien want sinds ik klant ben geworden is het alleen nog maar een administratieve rompslomp geweest...