Vraag

Activatie MyProximus

  • 23 December 2019
  • 12 reacties
  • 450 Bekeken

Hallo,

 

Paar probleempjes...

  • Ik heb mij ingeschreven voor myproximus. Ik krijg nadien een activatiemail om dit te valideren maar dit lukt niet → 

                  Error Page Exception

                  SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the                         Original Exception printed below.

 

                   Enz..

 

  • Ook kan ik mijn producten, verbruik noch facturen openen/bekijken in de app of online.

 

               Dit geeft al enkele tijd deze foutmelding 

 

               Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.

 

  • Ik heb mij ook ingeschreven voor het proximus affinity program maar dit is denk ook nog in orde.
  • En als laatste mijn vriend zou graag zijn Mobilus S abonnement toevoegen aan mijn pack en dit wijzigen naar een Mobilus M abonnement , de nodige gegevens zijn hiervoor al ingevuld en opgestuurd maar dit is ook nog nog niet in orde gebracht.

Graag zou ik dit in orde gebracht zien want sinds ik klant ben geworden is het alleen nog maar een administratieve rompslomp geweest...

 


12 reacties

???

Reputatie 7
Badge +4

Dag Stefanie,
Alvast excuses voor de late reactie.
Ik zie dat de gsm mee in het pack is gezet.
De affinity korting is vanaf december 2019 niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten.
Wanneer had je dit aangevraagd?
Mvg, KoenN

Beste KoenN,

 

de aanvraag is trouwens voor het employe privilige program, niet het affinity program.

Ik herinner mij dit kort in orde gebracht te hebben na het worden van een nieuwe klant in november 2019.

 

Momenteel zien wij nog steeds niet van ons internet gebruik, noch facturen etc.

Kunt mij bevestigen dat beide mobile packs nu over 15GB data beschikken?

 

Reputatie 7
Badge +4

Employee Privilege Program is de oude versie van het affinity program.
Beide gaven ze 10% korting op het pack.
Heb je een bevestiging via e-mail ontvangen?
We kunnen geen aanvraag vinden hiervan.
De gsm-abonnement staan mee in het pack en zijn allebei een Mobilus M en hebben inderdaad 15GB datavolume.
Ik zie dat er een inschrijving is voor My Proximus. Ik zal de vraag nog doorsturen naar mijn collega van de technische dienst.
Deze kan nakijken waarom je niets ziet in My Proximus.
Mvg, KoenN

Beste KoenN,

 

ik vind hiervan ook niets terug in mijn mailbox. De aanvraag werd degelijk wel gedaan want er trachtte die dag nog iemand mij terug te contacteren van Proximus. Het sinds het begin al een administratieve rommelboel geweest....


Ik zou het jammer vinden dat ik nu opeens zonder toelichting niet meer van die korting zou kunnen genieten. Dit was een van de hoofdredenen waarom ik bij jullie klant ben geworden. Op de site voor de aanvraag staat nergens ook iets op van de stopzetting voor nieuwe klanten...


Moest dit niet lukken zullen wij niet aarzelen om van provider te wisselen...

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een dossier (44212676) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, KoenN

Ik heb vandaag mail ontvangen waarin de affinity korting actief gezet werd waarvoor dank :)

Echter blijkt dit maar voor 12 maanden geldig te zijn(?) en is het van toepassing op een familus pack(?) terwijl wij beschikken over een tuttimus pack? Misschien een misverstandje?

 

Ik kan nog steeds geen inzage krijgen in de facturen noch verbruik dus kan het ook niet opzoeken…

Wanneer zou dit in orde komen?

 

Is het ook mogelijk om een status-update te krijgen van een GSM bestelling (iphone 8) die werd besteld in het Proximus center? Daar wacht ik ook nog steeds op

 

Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Ze hebben dit inderdaad geactiveerd voor 12 maanden omdat we geen code van de werkgever hebben ontvangen.
Nu is deze korting van toepassing op het volledige pack.
Voor de bestelling van de gsm kan ik jammer genoeg niets vinden. Hiervoor ga je best langs naar het Proximus Center.
Mvg, KoenN

Beste KoenN,

 

ik stuur je in pb de code van de werkgever. Kun je dit dan aub wijzigen naar zonder einddatum?

Ik heb nog steeds geen inzage tot de facturen en verbuik online, noch online, noch op Myproximus...

Reputatie 7
Badge +3

@Sunz 

beste,

ik zie dat je kan inloggen in MyProximus ? 

Kan je nu wel alles zien ? producten ? Aanrekeningen ?

Ben je beheerder van je account ?

Je kan onder support misschien meer info vinden ? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-in-myproximus.html

vriendelijke groeten,

Tina

 

Beste tina.b

 

Wij kunnen sinds het begin al inloggen op Myproximusen sinds begin ook beheerder van de account.

 

Sinds de update van Myproximus kunnen wij sinds kort nu wel al onze verbruikt mobiel internet zien in de app.

 

MAAR verder zien wij nog steeds geen aanrekingen, producten noch vebruik internet. 

 

Online krijgen wij nog steeds de fout → Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.

 

En bij factuurinstellingen als wij iets willen wijzigen bijv → 

Geen actieve producten

U heeft geen actieve producten voor dit klantnummer

 

 

Zowel online als in de app nog altijd problemen

Reputatie 7
Badge +3

Ok, @Sunz ik maak een dossier voor de betrokken dienst.  Zij zullen alles nakijken, eventueel account resetten, of nodige info sturen over hoe je dit kan oplossen.

Het ticketnummer vind je in je profielgegevens.  Hopelijk wordt dit snel opgelost !

groeten

Tina

Reageer