Goedemiddag,
Ik wil de Samsung S20 aankopen via Proximus. Is het correct dat je niet kan betalen met Proximus-waardebonnen als je wil gebruikmaken van de Crazy Deal (200 EUR korting en maandelijks 0 EUR) op de S20?
Er is ook een cash back van 150 EUR van Samsung zelf bij aankoop van een model uit de S20-serie. De voorwaarde is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een mobiel abonnement?
Ik heb naar jullie klantendienst gebeld deze voormiddag, maar hier konden ze me niet helpen? De dame die ik aan de lijn had ging dit verder uitzoeken en me terugbellen voor 17u, maar niemand meer gehoord.
Ik heb ook Samsung gecontacteerd, maar ook daar konden ze me niet helpen.
Als ik de site bekijk, blijft het teken van de cash back staan zowel bij het aanbod met als zonder abonnement. In de bijzondere voorwaarden is enkel sprake van een abonnement bij Proximus.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.