Skip to main content
Vraag

Account toevoegen in Webmail Proximus

• March 14, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Ik heb reeds meermaals gebeld met Proximus en zelfs 2x via een Proximus shop langsgegaan voor technische ondersteuning na de Proximus Webmail problemen in Januari. 
het probleem werd ondertussen ook al meermaals intern bij Proximus naar een technische dienst verstuurt maar ik krijg het gevoel dat niemand erom maalt.
Ik kan nog steeds geen account toevoegen in Webmail Proximus en ik weet hoe ik moet doen en gebruik ook de juiste poorten en serveradressen. 

we zijn nu een goede 2 a 3 maand zonder enige oplossing of deftige ondersteuning van Proximus 

Zijn er nog mensen met dezelfde problematiek en hebben jullie een oplossing toegereikt gekregen ?

1 reactie

Martin
  • March 14, 2026

Tip: Zorg er intussen voor dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat de Proximus medewerkers dit maandag verder zouden kunnen onderzoeken en niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.