Skip to main content
Beantwoord

Zwaar gestoord mobiel netwerk in dorp 3806

• January 23, 2026
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

M.Mar10.

Sinds enkele dagen (begin deze week - 4 van 2026) is het mobiele netwerk (oproepen doen en ontvangen met gsm) in het dorp van mijn bejaard moeder, namelijk Velm (postkode 3806 - Sint-Truiden) zwaar verstoord. Aan haar simkaart en gsm scheelt niets (alles getest) het is echt de ontvangst. Soms 1 klein streepje maar meestal niets, dus het ligt echt aan het netwerk (geen ontvangst). Kan u mij zeggen of er werken aan het netwerk zijn?. Zo ja tot wanneer. Mvg. M.Mievis

Beste antwoord door M.Mar10.

Beste Daisy, ondertussen is het probleem opgelost. Dank voor je bericht. Volgens buren van mijn mama waren er werken op het netwerk in het dorp (werken door Orange) wat maakte dat ook andere abonnees van andere operatoren (zoas mama, die Pay ad Go bij Proximus is) geen of bijna geen netwerk hadden. Volgens de buren kregen sommigen een bericht van Orange en sommigen niet. Er zouden ook nog werken voorzien zijn vandaag (27/01/2026), morgen en overmorgen… Mvg. M.Mievis

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 27, 2026

@M.Mar10. Kan je het nummer waar het over gaat in je forumprofiel zetten? Dan kijken we het voor je na.

M.Mar10.
  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 27, 2026

Beste Daisy, ondertussen is het probleem opgelost. Dank voor je bericht. Volgens buren van mijn mama waren er werken op het netwerk in het dorp (werken door Orange) wat maakte dat ook andere abonnees van andere operatoren (zoas mama, die Pay ad Go bij Proximus is) geen of bijna geen netwerk hadden. Volgens de buren kregen sommigen een bericht van Orange en sommigen niet. Er zouden ook nog werken voorzien zijn vandaag (27/01/2026), morgen en overmorgen… Mvg. M.Mievis