Hallo,
Problemen begonnen rond 2 september. Mobiel internet of gewoon bellen met GSM is niet meer mogelijk van zodra we het dorp Idegem inrijden.
Waar we voorheen thuis geen enkel probleem hadden met 4 of 5G, gaat het signaal nu alle kanten uit. Soms Edge, paar seconden daarna helemaal geen signaal.
Met jullie storingdienst meermaals contact gehad, daar kan ik die mensen helaas niet doen geloven dat er niks mis is met onze toestellen, want van zodra geconnecteerd op andere mast werkt alles terug prima.
Ze gaan dan een “lijncheck” uitvoeren ???? of welk merk gsm heb je, herstart het toch maar eens…
Ik stel graag mijn vraag ook hier eens: Zijn er werken aan de gang aan een zendmast in de buurt of is het signaal nu ineens barslecht sinds begin september?
We zijn thuis via de gsm niet meer bereikbaar, sms vertrekt niet en mobiel internet is al geheel onbestaande.
Alvast bedankt voor de verduidelijking en een snelle oplossing zou al helemaal fantastisch zijn.
Mvg.
Vraag
Zendmast problemen regio Idegem 9506
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.