Skip to main content

Wijziging tariefplan is mysterie en miserie

• October 13, 2025
  • 10 reacties
  • 121 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Na meer dan een volle maand is de wijziging van tariefplan nog steeds niet in orde, begijpe wie kan.
Op 11/09 werd wijziging voor mobiel nummer (eindigend op 13) van Mobile Easy naar Mobile Flex+ Easy ingevoerd in de lokale Proximus shop, het order zou ‘vast’ zitten (case 57382824).
Dit gebeurde samen met switch tv decoder waarvoor ik vandaag per email weeral (dat gebeurde al eerder) ten onrechte een kost krijg aangerekend, Proximus is qua administratie een ramp.
Verlos me aub van deze ellende en los dit nu eindelijk eens op met correcte creditering.

10 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2025

@JH-BE  Je dossierbeheerder is er mee bezig.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 13, 2025

@Luc.M Bedankt maar dat ‘we zijn er mee bezig’ wordt me ondertussen al meer dan een maand verteld. Toch niet normaal dat een basisproces zo grandioos fout loopt, dit is echt niet ok en bijzonder frustrerend. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 17, 2025

@Luc.M Wanneer komt dit eindelijk in orde? De RTT tijden zijn terug bij Proximus...

Martin
  • October 17, 2025

@JH-BE 

FYI: Voor een afhandeling van een dossier mag je wel op een week rekenen.
En aangezien de PX moderatoren tijdens het weekend hier niet langskomen zal het pas maandag zijn dat je een reactie kan verwachten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 17, 2025

@Martin Merci Martin maar weet dat ik al wacht sinds 11/09, zowat 5 weken al...

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 20, 2025

Dag ​@JH-BE het is me vandaag gelukt, met hulp van ​@tina.b! We kijken je aanrekening ook na.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 20, 2025

@HeidiE ​@tina.b Bedankt om het tariefplan eindelijk te wijzigen

11/09 - 20/10 als doorlooptijd, il faut le faire :)

Hopelijk loopt facturatie ietwat correct zonder de extra kost en met toepassing van de beloofde kortingen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • November 6, 2025

@HeidiE ​@tina.b 

Jammer om nogmaals te moeten aankloppen maar facturatie klopt niet met de beloofde Flex+ condities door Proximus Customer Care (per email vermeld). Ik betaal ten onrechte 9 euro per maand te veel.

Keep your promises Proximus, kunnen we dat afspreken?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 7, 2025

@JH-BE 

Spijtig om te horen dat het nog steeds niet volledig in orde is.
Ik heb je feedback intussen doorgegeven aan de dossierbeheerder(dossier 57622827).
Hij/zij zal dit verder nakijken en je daarna opnieuw contacteren.
Onze excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,
Joël

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • November 7, 2025

Ik kreeg volgende kromme reactie:

"Mijn collega heeft je foutieve informatie meegedeeld wat betreft korting op je mobiel abonnement. Ik kan geen commerciele geste toekennen voor het foutief meedelen van informatie"

Neem aub jullie verantwoordelijkheid en kom gedane formele beloftes na, heel simpel toch en doe correctie/creditering voor periode 11/09-30/11 en niet pas vanaf december zoals in reply wordt gemeld. 

Ga aub correct om met je klanten Proximus Customer 'Care'.