Beste
Op kerstavond langs gegaan in Proximus shop in Kortrijk ivm overdracht gsm-nummer. Die vertelden ons dat mijn nummer eerst uit het pakket van mijn zus (nummer staat nu op haar naam) gehaald moest worden en dat dan de overdracht kon gebeuren. Ze gingen dit meteen doen en we mochten verder gaan en moesten niet blijven wachten. Enkele dagen daarna gingen we er weer langs om de overdracht te kunnen uitvoeren. Helaas had het personeel van de dinsdag nog steeds het nummer niet uit het pakket gehaald, dus mochten we weer bij 0 beginnen. Deze vertelden ons hetzelfde verhaal, vertelden dat we een melding gingen krijgen op het moment waarop het nummer uit het pakket gehaald was en op het moment dat mijn nummer op mijn naam komt te staan. Bijna 2 weken later hebben we nog steeds geen van beide een melding/bericht gekregen dat de nummer uit het pakket gehaald is. Zolang dit niet gebeurd is kan de overdracht niet gebeuren. Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen, want ik kan er niet meer mee lachen. Het heeft al lang genoeg geduurd en ik ben de slechte service die jullie aanbieden meer dan beu.