Vraag

Wifi-Calling


Hoi,

 

Zoals beschreven in deze link zou er nu de optie zijn om Wifi-calling in te schakelen voor wie slechte ontvangst heeft in zijn huis:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_vowifi/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/b-cr-vowifi.html

Nu wil ik dat graag activeren op mijn Iphone XR, maar staat de optie er niet tussen.

Normaal zou het moeten staan in Instellingen => Telefoon => Wifi-Calling (of Bellen over Wifi)

Heeft iemand die al kunnen activeren in IOS13 voor proximus?

Ik lees overal dat de optie er tussen zou moeten staan, als de provider het ondersteunt. Bij de klantendienst wordt ik niet geholpen. Want ze hebben geen Iphone :).

 

Iemand hier die er iets meer van weet? Kan het ook met je type abonnement te maken hebben?

 

thanx


This topic has been closed for comments

105 reacties

@Pieter H Dankjewel voor je feedback. Ik stuur deze door naar de veratnwoordelijken voor VoWifi. 

Zonet vastgesteld: De VoWifi werkt, en dit vanaf mijn Telenet Vast IP adres. Ik krijg nu mooi Proximus VoWifi te zien als primair Netwerk,    en alle testen zijn tot nu toe positief ! 

 

@Pieter H is dit een vast IP adres via mobile netwerk/smartphone dat je bedoelt toch?

@Pieter H is dit een vast IP adres via mobile netwerk/smartphone dat je bedoelt toch?

Martin, Ik bedoel het Publieke WAN IP van mijn Internetaansluiting.

Voor mijn internetaansluiting heb ik een Telenet aansluiting, dit is een business abonnement met vast IP adres.

@Pieter H  Oké, bedankt voor de informatie.

Reputatie 7
Badge +1

@Pieter H Dankjewel voor je feedback. Ik stuur deze door naar de veratnwoordelijken voor VoWifi. 

Zonet vastgesteld: De VoWifi werkt, en dit vanaf mijn Telenet Vast IP adres. Ik krijg nu mooi Proximus VoWifi te zien als primair Netwerk,    en alle testen zijn tot nu toe positief ! 

 

Heb nu de nieuwe update iPhone 14.4 gedaan en krijg nu ook ProximusVoWifi te zien als primair netwerk 😷😉🤗