Skip to main content
Vraag

wanneer komt mijn iphone 17 pro

• October 4, 2025
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Beste, ik heb een pre order geplaatst op 14/09 voor de iPhone 17 pro Silver 256gn, tot heden heb ik de iPhone niet mogen ontvangen, kunnen jullie mij hierover meer informeren ? Een week of 2 wachten vind ik niet zo erg maar langer begint wel te jeuken..

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 4, 2025

@Uknow 

PX-moderatoren komen maar pas maandag terug langs en om u beter/vlotter verder te helpen, best  zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen in je → ForumProfiel.

In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden i.v.m. je  pre-order zoals type, kleur, hoeveel geheugen, order/bestelnummer enz.. .

Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 6, 2025

@Uknow 

Zoals elk jaar krijgen we geen garantie van Apple over de hoeveelheid voorraad per model,.

Hierdoor kan het dat sommige klanten moeten wachten voordat ze hun smartphone ontvangen.

Zodra we de voorraad ontvangen, zullen we je informeren en je pakket zo spoedig mogelijk verzenden.

Wekelijks krijgen we een voorraad binnen.  Hopelijk is jouw toestel er ook snel bij.

mvg

Tina