Ter info
Proximus-medewerkers zullen u hiervoor wel verder helpen op dit publieke forum, maar uw abo zou u best niet opzeggen … want dan bent u uw nr normaal kwijt…
Basisprincipe = restwaarde van uw GSM betalen - uw dataphone optie verdwijnt uit uw abo - en dan kunt u een nieuwe GSM bestellen normaal ook on line met uw bestaand of een gewijzigd abo en waarbij er een nieuwe dataphone optie geactiveerd wordt om uw GSM in een periode van 24 maand terug te betalen
Ok, tot zo ver alvast bedankt.
Ik bedoelde dus inderdaad de dataphone die stopgezet werd, niet mijn volledige abonnement :-)
En voor mij zo wat de belangrijkste vraag, die rest waarde zou dat online te regelen zijn op een of andere manier? Mijn huidig toestel is stuk dus ik zou dit graag snel regelen, maar de winkels zijn nog wel een tijdje dicht
Dat kan iemand van proximus zelf, als ze hier langskomen verder met je bespreken .
OK, alvast bedankt allebei.
Dan wacht ik even de mensen van proximus af.
Dag
Zonet contact gehad met de commerciële dienst. Het meisje aan telefoon kon niks voor mij betekenen beweerde ze, ik moest volgens haar een contactformulier invullen voor stopzetting van mijn abonnement. Ik heb dit gedaan en duidelijk vermeld dat ik mijn gewone abonnement wens te houden en enkel die dataphone wil opzeggen en het toestel wil afbetalen.
Hopelijk werkt het op deze manier. Op hoop van zegen…
Alvast bedankt voor alle hulp!
Ok super! Bedankt voor de hulp en info!
Kan je ook zien als mijn mobilus abonnement wel blijft doorlopen? Ik zou nl graag mijn nr behouden.
Heel erg bedankt !
Net telefonisch nog een medewerker gesproken. Hij belde om even te controleren als ik inerdaad dataphone wou opzeggen en heeft dan ook de aanvraag verwerkt. Nu net een mailtje met de bevestiging. Dus alles is in orde ondertussen, voor mij is het afgerond nu. Iedereen bedankt voor de hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.