En als je dit probeert terwijl je dicht/naast bij de bbox staat en dus over wifi van je bbox rechtstreeks werkt is het dan ook het geval?
@JLPS_
Heb je de GSM hiervoor al eens herstart?
Groeten
Geert
Waw, snel, nice!
Dat doe ik regelmatig, en het lijkt er geen invloed op te hebben, want ik blijf het regelmatig voorhebben. Maar ik zal ‘m nu eens herstarten, cfr resultaten onderaan.
Ik ben ondertussen ook wat aan het testen (telkens 5’) via vowifi <> een etoestel] tegen de radio met constante ruis:
- (voor herstart) mijn vowifi > fix @ radio: onderbreking op 14.51.32 + 52.07 + 54.15 + 54.21 + 54.55 + 55.30 + 55.58 + 56.12 + 56.18 + 56.28
- (na herstart) mijn vowifi > fix @ radio: onderbreking op 14.59.01 + 59.25 + 59.31 + 00.02 + 00.45+ 01.30 + 02.14 + 02.57 + 03.59
- (na herstart) mijn vowifi > 3g gsm @ radio= onderbreking op 15.05.55 + 07.10 + 07.17 + 09.00 + 09.36
- (na herstart) fix @ radio > mijn vowifi = onderbreking op 15.11.16 + 11.41 + 12.07 + 13.15 (kort, twijfelgeval) + 15.23
- (na herstart) andere vowifi @ radio > mijn vowifi = onderbreking op 15.18.09 + 19.08 + 19.47 +20.31 + 21.08 + 22.03
@JLPS_
ook de bbox3 al eens herstart?
Geert
Dat heb ik ondertussen ook gedaan (op een moment dat het minst lastig is). Idem voor switch en AP’s.
Ik denk dat het nu beter is (obv enkele gesprekken en een minuut ruis-test), in ieder geval minder erg. Een langere test is nodig, dus als het niet OK is laat ik iets weten in de komende dagen/weken. Thx voor de tips in ieder geval.
Ondertussen verschillende oproepen gedaan en het is nog steeds zo nu en dan, maar minder frequent. Er valt mee te leven, maar toch lastig, en niet optimaal. Telkens 1,5s weggevallen communicatie proberen in te vullen... :-(
Gewone 2g, call via 3g en zeker volte zijn superieur aan vowifi in mijn geval.
Ik blijf bet opvolgen, maar ik zie weinig concrete aanwijzingen van waar het probleem zich situeert, dus ook weinig mogelijke oplossingen. Tenzij iemand nog tips en tricks heeft: steeds welkom ;-)