Vraag

VoWIFI oneplus 7T pro of samsung galaxy S9+

  • 3 August 2020
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

Beste

 

Ik merk dat VOWIFI sinds maart beschikbaar is op de S10 reeks. Heeft iemand een idee wanneer dit voor andere toestellen beschikbaar is? Ik heb namelijk een oneplus 7T pro of een samsung galaxy s9+ en ik heb hier ontzettend hoge nood aan… Geen bereik in huis, proximus abonnement voor gsm van het werk, en telenet(orange) aansluiting vaste lijn omdat een vaste lijn van proximus hier niet mogelijk is.

VoWifi is dé oplossing die ik nodig heb, dus ik kan niet wachten tot ik dit ook kan gebruiken op mijn toestel.

 

Alvast bedankt voor enige nuttige feedback!

 

Groeten

Timothy


6 reacties

Volgens de laatste berichten zou dit nog niet beschikbaar zijn als geeft de → site dit wel aan, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken.

Hey Martin

 

Ik vind deze info: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_vowifi/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/b-cr-vowifi.html

 

:-) dus ik sta te popelen!

Dit is het laatste wat hier gepost geweest is in dit verband:

Binnenkort (datum nog onbekend) wordt ook een nieuwe service ‘Voice-over-Wifi’ of ‘Bellen-over-Wifi’ gelanceerd. Deze dienst zal toelaten spraakoproepen op te zetten en te ontvangen over het Wi-Fi netwerk van de klant. Belangrijk voor deze dienst is natuurlijk de kwaliteit en aanwezigheid van een open Wi-Fi-netwerk maar ook het feit dat het mobiele toestel van de klant Proximus Voice-over-Wifi ondersteunt. De eerste toestellen waarop Proximus de dienst zal lanceren zijn de Samsung S10-serie toestellen, andere recente Samsung toestellen en iPhones volgen later dit jaar (meer informatie hiervan volgt binnenkort).

Wat heb ik nodig om VoWifi te gebruiken > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/vragen-over-vowifi.html# 

! niet-Proximus kunnen niet bellen via VoWiFi.

Reputatie 7
Badge +3

@TimoTies 

dit is sinds juli in testfase bij bepaalde proximusklanten

Het is dus nog even wachten op de effectieve roll-out… spannend :-)

groeten

Tina

Zijn er nog mensen nodig voor die testfase? :-)

natuurlijk al de Proximus klanten :smiley:

 

Reageer