Skip to main content

Ik heb een Samsung A33 (5G - jaar 2022) gekocht bij Krëfel 

Voice over wifi (VoWIFI) heb ik geactiveerd maar het logo verschijnt niet in de taakbalk en het werkt dus ook niet.

Er is wel één klein verschil wat de Softwareversie Serviceprovider betreft: De drie karakters LUX komen niet voor maar in de plaatst staat EUX. Is dit de oorzaak? Zie https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

We hebben een 2de verblijf in Ottenburg en daar is zo goed als geen mobiel netwerk, noch buiten, noch binnen? Dus zou Vowifi zou een goede oplossing zijn. 

Mvg.
Walter De Bruyne

FYI: Het moet ook bij PX voor uw simkaart actief staan en dat kunnen zij natrekken en actief zetten, van zodra ze hier de draad opnemen, noteer daarom in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden o.a. bv hier in dit geval het telefoonnummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer