Hallo,
Ik zit al een week met een issue waar ik geen antwoord op vind en niemand me precies mee verder kan helpen. Hopelijk langs deze weg eindelijk succes.
Ik ben zonet begonnen bij een nieuwe werkgever die me een gsm-abonnnement van telenet wil bezorgen. Natuurlijk, om dat te kunnen, moesten er aan wat voorwaarden voldoen zodat deze overdracht kon gebeuren met het behouden van mijn huidige nummer:
1- Mijn vorige werkgever moest mijn abonnement opzeggen.
2- Mijn opgezegde abonnement bij Proximus wordt een Pay&Go-kaart.
3- Telenet kan mijn zelfde nummer overnemen in een abonnement bij hen.
Stap 1 is gelukt mijn inziens (ik kan niet meer bellen of sms’en op kosten van mijn vorige werkgever)
Stap 2 is niet gelukt, telkens ik probeer mijn nummer te identificeren via proximus.be/identificeer weet de site me te zeggen dat dit geen pay&go-nummer is
Stap 3 lukt natuurlijk al helemaal niet: antwoord van telenet: “Zopas kregen we een foutmelding bij de nummeroverdracht dat het nummer 04******** momenteel niet actief staat.”
Kan iemand me vanop afstand verder helpen? Kan iemand mijn nummer heractiveren bij Proximus?
thx!