vorige provider geblokkeerd maar simkaart nog niet ontvangen

  • 22 January 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Beste

sinds zondag heb ik een sms ontvangen van jullie om mijn nummer over te zetten naar Proximus en mijn vorige provider stop te zetten, nu heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen en ben ik al een dag onbereikbaar. Dit is natuurlijk zeer vervelend. Wat moet ik nu doen? Of kunnen jullie zien wanneer deze zou toekomen? Ik kan namelijk nog niets zien in de app aangezien ik nog geen activatiecode heb doordat ik nog geen facturen ontvangen heb…


2 reacties

Ter info: Het overzetten duurt een paar dagen en normaal gezien blijft je nummer actief tot het actief wordt bij de nieuwe operator dus zelf al staat het nog niet actief bij de nieuwe operator dan zou je nog moeten kunnen bellen bij de oude operator tenzij je eerst zou de opzeg gedaan hebben bij de oude operator dan riskeer je dat je onderbroken wordt vooraleer het actief wordt bij de nieuwe operator. Bij welke operator dit nummer nog toebehoord kun je hier natrekken → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability.

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden (bvb het betrokken nummer waarover het hier gaat). Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn nummer opgezocht in die database en daar staat er uitdrukkelijk dat ik al bij Proximus mobile zit! Alles is ook aangevuld in het forumprofiel. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden. Alvast bedankt!

Reageer