Skip to main content
Beantwoord

VoLTE activeren


Hey Proximus, kunnen jullie Voice Over LTE activeren op mijn nr aub?

Beste antwoord door YorickP

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33524 reacties
  • 30 juni 2021

Staat het betreffende nummer reeds in je forumprofiel, best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt of nodig is).

Dan kunnen de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2021

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 juli 2021
YorickP schreef:

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Dat staat bij deze ingevuld in mijn profiel ;)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 juli 2021
YorickP schreef:

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?


Martin
  • 33524 reacties
  • 31 juli 2021

Zal voor maandag zijn als er hier iemand van Proximus zelf terug de draad opneemt.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 3 augustus 2021
Teejay schreef:
YorickP schreef:

@Teejay als u uw nummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om het te activeren.

Is ondertussen gebeurd, kan u verder nakijken aub?

ik heb de optie ondertussen voor je geactiveerd


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 januari 2023

Beste,

 

Na veel heen en weer bellen met jullie diensten is men er niet in geslaagd om VoLTE te activeren op mijn mobiele lijnen. Soms weet men zelfs niet waar ik het over heb.

 

Nieuwe poging via forum.

 

Kunt u aub VoLTE activeren zodat ik kan bellen en data gebruiken tegelijkertijd?

 

Met dank,

 

Vriendelijke groet,

 

Mehmet

 

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 februari 2023

@YMACONSULT 

de Volte staat actief op je profiel.

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2023

Beste Geert,

 

Hoe komt het dat wanneer ik telefoneer de 4g volledig wegvalt? VoLTE zou er toch voor moeten zorgen dat mijn dataverbinding actief blijft.

 

mvg 


Martin
  • 33524 reacties
  • 1 februari 2023

valt 4G dan ook niet weg als je op je toestel bv alleen 4G instelt ipv automatisch 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 februari 2023

@YMACONSULT 

VOLTE is eigenlijk bellen in bellen in ‘supper kwaliteit’.

Maar het heeft niets met de data verbinding te maken.

 

Geert