Skip to main content

Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren.

Voor de test, klik hier!

Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven 

Beste

De beller kan geen voicemail bericht inspreken. Krijgt de boodschap : het door u gevormde nummer is niet in gebruik. 

Kan je mij helpen ?


@Elsy Colpaert Kan je je profiel aanvullen met het telefoonnummer waarover het gaat zodat we gericht op zoek kunnen gaan ? Aan de hand van je huidige gegevens vind ik 2 GSM-nrs terug maar daar zie ik niet onmiddellijk de oorzaak. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
 


Reageer