Skip to main content

voicemail uitschakelen

• August 6, 2026
  • 9 reacties
  • 41 Bekeken

Kan iemand me a.u.b. helpen om mijn voicemail uit te schakelen. Deze staat op uit maar toch wordt de telefoon nog doorgeschakeld. Heb een Pay and go

9 reacties

Mutlie
  • August 6, 2026

Heb je  de code ##002# in je telefoon app ingetoetst (en dan  op de beltoets gedrukt)? 
Dan zou elke doorschakeling toch uitgeschakeld moeten zijn.

Heb ik gedaan maar nog steeds voicemail. Na 2 ringtonen slaat telefoon op voicemail. Is Pay and go hè voor alle duidelijkheid. 

Mutlie
  • August 6, 2026

Zou moeten werken. Tja.
De code  ##61# is een goed alternatief.
Je kan tenslotte  nog proberen  via de MyProximus app. Bij Instellingen  zet je de schakelaar bij Voicemail uit. 
Maar dat kan 2u duren, dus niet te snel wanhopen ;)
De moderatoren kunnen je Sim ook manipuleren zodat voicemail definitief is uitgeschakeld, maar dan geef je best je telefoonnummer via je → ForumProfiel door. Best altijd dit  profiel volledig invullen. Die gegevens zijn ook enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers omwille van de privacy. Gewone gebruikers - zoals u en ik - kunnen die gegevens niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat u hebt voldaan. Wanneer mijn tips niet helpen tenminste)

Martin
  • August 6, 2026

Dit is al een tijdje dat het niet meer lukt als je het zelf probeert. Ik weet echter niet of Proximus daar iets aan doet, zodat je het weer zelf kunt uitvoeren?

Bovenstaande heb ik allemaal gedaan en niets gaat. Heb het om 12.30 gedaan en nog steeds voicemail dus zal via forumorofiel moeten. Zijn blijkbaar nog mensen waarbij het enkel zo lukt. Dus wat is de volgende stap nu ?

Mutlie
  • August 6, 2026

Er zijn inderdaad regelmatig meldingen waar het niet is gelukt.
Je kan  nog 0800 22800 bellen (de helpdesk) en tenslotte kan een moderator nog  ingrijpen.
(dus zeker je profiel aanvullen)
.

Martin
  • August 6, 2026

@Josephina Petronella het is niet zeker dat nog een proximus medewerker langskomt (zijn hier niet permanent aanwezig op het forum) normaal tot 16u30 dus zoals Mutlie aangeeft mss best eens bellen 080022800 daar zit iemand tot 22u

Ok thx voor de hulp

Martin
  • August 6, 2026

@Josephina Petronella het kan ook via chat maar je moet wel veel vragen doorlopen 

→ Contact Proximus klantendienst: telefoon, chat, e-mail | Proximus

Best je vraag kort houden zoals 

voicemail 

enz….
tot dat je genoeg geantwoord hebt dat het niet werkt op elk antwoord die de chatbot geeft en dan pas kom je op de live chat met een proximus medewerker!