Skip to main content

Net zoals zovelen heb ik nu al herhaaldelijke keren proberen de voicemail van mijn nummer uit te schakelen en ook voor mij lukt dit niet...Na de twee uur is de voicemail telkens opnieuw weer aangezet. Ik hoop dat ik net zoals zovelen langs deze weg uiteindelijk toch geholpen kan worden.

 

Hallo, ik krijg mijn voicemail ook niet uitgeschakeld. Ik heb mijn werkgever verlaten en mijn nr. staat nu op pay&go. Ik krijg nog bericht dat het op een professional account staat. Kan mijn voicemail uitgeschakeld worden aub.


Maandag komt er iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je verder te helpen.


@leo.600123 De voicemail werd uitgeschakeld. Groetjes, Antonella


Ik rijg ook op geen enkele manier mijn voicemail verwijderd kunnen jullie aub helpen ?

bedankt op voorhand 


@Flor61  Dag, kun je onder je profiel laten weten voor welk nummer het gaat? Dank je wel


Is gebeurd denk ik

 


Dag @Flor61 ik heb het nodige gedaan, dit zou binnen een viertal uurtjes in orde moeten zijn. Groetjes, Heidi


Het is in orde hartelijk dank ! 


Graag voicemail uitschakelen. Lukt mij zelf niet want professioneel account maar ik wens geen gebruik te maken van voicemail


@marjoleinD  Zou je dit nummer willen vermelden onder je profiel? Dank je wel


Beste, graag voicemail uitschakelen. Lukt niet via my Proximus app. Als ook op website proximus.be. mvg Sky6 


@Sky6 Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Sky6  Met enkel het email adres kunnen we je niet vinden.. Dit email adres is niet gekend onder een klantnummer.


@Sky6

Geen reactie mer van jou? Is het niet meer nodig?

we hebben nog verder gezocht… gaat het over een prepaid nr eindigend op 254?

Graag bevestigen en invullen in je forum profiel

met dank

Groeten

Tina 


@Sky6 De voicemail is ondertussen gedeactiveerd.Best het toestel  eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel