Beste
Ik ging zaterdag 26/07/25 naar de winkel in wijnegem shopping. Ik werd er goed geholpen.
Ik heb daar een folie abonnement afgesloten voor mijn telefoon en 36 euro betaald ofzo
Echter kreeg ik de verkeerde kassabon hiervan. Ik kreeg een kassabon op iemand anders zijn naam dat 2 telefoons kocht
Ik heb het juiste kassabon nodig gezien ik de folie op mijn telefoon kan vervangen in de winkel.
Zonder kassabon heb ik daar geen bewijs van
Ik heb hiervoor de klantendienst per chat gecontacteerd en het is een schande hoe die chatmedewerkers mensen bespelen. Gezien mijn ervaring met hen heb ik dan ook screenshots genomen. De ene schakelt door, de andere beweert niks te kunnen doen. Ik moet 60km heen en terug naar de winkel om daar verhaal te haken terwijl ze de winkel perfect kunnen mailen intern, dam gaat deze nog liegen dat deze een dossier heeft opgemaakt en ik na 24 uur een mail zal ontvangen hiervan
Alles om te doen zwijgen en weggaan
Proximus moet dringend mystery shoppers door hun klantendienst aten gaan en deze een deftige audit laten doorgaan zonder medeweten van personeel. De manier hoe klanten behandeld worden verpesten de goeie naam van proximus
Ze liegen gewoon vlakaf om de mensen te doen zwijgen waarom? Ze worden toch betaald voor het werk dat ze horen te doen of doen ze het gratis?