Vraag

VEEDZ

  • 17 July 2020
  • 98 reacties
  • 32186 Bekeken


Toon eerste bericht

98 reacties

En lukt het wel als ik de blauwe baar met facebook erin niet meeneem in de screenshot !!

 

Inderdaad maar als ik een screenshot maak dan krijg ik de bovenstaande melding “controleer uw URL en probeer opnieuw” 

‘k zal nog eens proberen 

Reputatie 7
Badge +4

Is dit het betrokken screenshot Martin?

Reputatie 7
Badge +3

@Marc5100 

ik merk uit je gegevens dat de gsm onder je werkgever staat

we hebben een proximus contactpersoon die gekend is bij jullie en zullen vragen hoe we dit best registreren/oplossen.

groeten, 

tina

Dat is inderdaad zo er zijn hier al veel anderen de revue gepasseerd maar het principe blijft uiteraard de zelfde.

Reputatie 6
Badge +2

OK,  het gaat niet enkel over VEEZD, ooit als ik HEEL veel tijd heb zal ik eens een lijst maken van al die foefelaars.

@Marc5100

Excuses dat dit zo loopt.

Als je je profielgegevens invult, kunnen we ook voor jou een dossier laten opmaken.

Ik geef je bemerkingen alleszins door naar de bevoegde diensten.

 

 

Vriendelijke groeten,

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Beste, ik vulde mijn profiel aan.

ik wou er een screenshot van posten maar ik krijg deze foutmelding !!!!

 

Dat kan ik helaas niet lezen. 

Eigenlijk gelijkaardige klachten en opmerkingen als er hier al vele gemaakt werden op het forum

En de manier waardoor je erin geluisd wordt moet ook stoppen want vergeet niet dat die service niet alleen door proximus geleverd wordt :thinking:

Reputatie 6
Badge +2

Dat kan ik helaas niet lezen. 

Reputatie 6
Badge +3

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=997130767331490&id=440982082946364&anchor_composer=false

Reputatie 6
Badge +2

Ik vraag mij nogmaals af hoeveel klanten van Proximus nog moeten bedrogen worden om Proximus uit zijn confortabele zetel te halen en beter voor zijn klanten te zorgen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc5100

Excuses dat dit zo loopt.

Als je je profielgegevens invult, kunnen we ook voor jou een dossier laten opmaken.

Ik geef je bemerkingen alleszins door naar de bevoegde diensten.

 

 

Vriendelijke groeten,

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Dag Antonella,

 

Probleem is dat je dan alle diensten blokkeert terwijl het volstaat dat Proximus de samenwerking stopzet met deze malafide firma. Ik zag inmiddels dat ik 3 keer gefactureerd ben voor een maandelijks abonnement en dit op 1 maand tijd. In het juni 2020 nummer van Test Aankoop gaf Proximus toe dat Veedz de richtlijnen op clientinformatie niet volgt maar verder ageert Proximis niet en doet Veedz maar verder. Het is ten andere vreemd dat Proximus dit ‘een derde leverancier’ noemt en geen enkele verantwoordelijkheid neemt maar wel zou dreigen met het stopzetten van haar telefoonabonnement mocht de factuur voor deze ‘derde’ leverancier niet betaald zou worden. Proximus is dus medeplichtig aan deze praktijken door deze mee te factureren. Ik licht hier ook Economische Zaken van in.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc5100 Je kan informeren en klacht indienen over de aanrekeningen van Veedz via de contactgegevens dat je in dit topic kan terugvinden.

Via onderstaande link kan je meer informatie terugvinden over betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden en hoe je deze kan blokkeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

Groetjes,
Antonella

 

Zelfde verhaal bij mij. Op een filmpje geklikt van Veedz en dan ben je blijkbaar automatisch geabonneerd. Niet erg dacht ik: ik heb geen rekening nummer gegeven maar ik is zonder de medeplichtigheid van Proximus in te rekenen. Schandalig dat Proximus een partnerschap aangaat met zo’n malafide onderneming. Ik dien klacht in bij Test Aankoop.

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad, 

je hebt het juiste mailadres van Veedz en ze zijn verplicht gevolg te geven aan je klacht.

zie ook : 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/bij-wie-kun-je-terecht-over-diensten-door-derden.html

veedz DIGITAL VIRGO customer@veedz.be +32 4 277 99 90

vriendelijke groeten,

Tina

En in dit onderstaande veld kan je al heel wat bijkomende privé info toevoegen indien nodig 

 

Reputatie 6
Badge +3

Surf naar volgende link: https://nl.forum.proximus.be/settings/profile en vul jouw klantennummer in bij het veld met de naam klantennummer. Elk veld waar er privé staat kan enkel maar gelezen worden door Proximus medewerkers of informatici die onderhoud doen aan het forum.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @R Verelst kun je op je profiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Badge +4

Blijkbaar rare dingen met Veedz

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200614_04990843/abonnement-op-veedz-aangesmeerd-terwijl-ik-twee-handen-aan-het-stuur-had

 

ter info: hier kun je ook al wat uitleg vinden omtrent een gelijkaardig verhaal

en wat je kunt doen:

→ https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/factuur-50368?postid=656436#post656436

Reageer