Beste,
ik heb vandaag gemerkt dat op onze laatste 3 facturen, nl. van mei, juni en juli 2020 betalingen van 4,99€ per week worden aangerekend voor ‘Veedz Help’ onder de vermelding van ‘betalingen voor niet-Proximus diensten’.
Het is een raadsel hoe dit plotseling geactiveerd werd...het gebeurde in elk geval zonder dat wij het wisten en/of goedkeurden.
Het gaat in totaal over 64,87€.
Ik heb hierover vandaag contact gehad met de klantendienst om dit te melden.
Zij konden mij enkel aanraden om een bericht met ‘STOP’ te sturen naar de telnr. van Veedz.
Dit heb ik inmiddels gedaan maar het nr. dat vermeld staat, is een vast nr. waar ik dus geen sms naar kan sturen. Ik heb vervolgens geprobeerd om een mobiel nr. van deze firma te vinden maar tevergeefs...wel vond ik een mailadres ‘customer@veedz.be’ waarnaar ik gemaild heb om dit te stoppen.
Ik hoop dat het hiermee opgelost is…
Ik kwam op internet meerdere gelijkaardige klachten tegen.
Kan er iemand mij bevestigen of dit nu in orde zal komen of ik nog iets anders kan/moet doen a.u.b.
En hoe kan ik deze 64,87€ terugvorderen als trouwe Proximus klant?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Vriendelijke groeten