Vraag

Uit het niets heb ik een mobilus pack, gebruik geen smartphone...

  • 25 December 2019
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Ik zie net dat ik Mobilus aangesmeerd kreeg op mijn account, terwijl ik dit helemaal niet gevraagd had. Vorig maand kreeg ik al een brief thuis en dacht gewoon reclame te zijn voor mobiele abonnementen. Ik heb dit nooit gevraagd, alsook beantwoord ik nooit nummers die ik niet ken, ik gebruik nog steeds een oude Blackberry die al meer als 12 jaar meegaat. Dit is dus pure onzin. Ik gebruik alleen televisie en internet op de computer, meer heb ik niet nodig, in die 15 jaar of langer klant zijn.. Is trouwens niet de eerste keer dat er zomaar dingen worden toegevoegd aan mijn account omdat het zogezegd gratis is, zoals een tv bundel, maar achteraf verwijderen ze dat nooit en mag je weer bellen en klagen en ben het allemaal wat beu. Dat dit maar rap opgelost raakt!


This topic has been closed for comments

4 reacties

HallooooooOOOOoo???

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mathys kun je op je profiel klantgegevens invullen voor verder nazicht? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Mathys  Ik heb dossier 44146071 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Je zal worden gecontacteerd door een dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

Bedankt voor het antwoord!