Beantwoord

Toekomstige meerprijs van +5,32€?

  • 27 February 2024
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2

Beste,
Ons abonnement bestaat uit Flex S.

Contact gehad met de klantendienst, ik werd eerst opgebeld maar om een of andere reden kon ik de operator niet meer horen, met mijn toestel was wel degelijk alles in orde.

Daarna zelf naar de klantendienst gebeld maar kreeg als antwoord, vanaf de moment dat de factuur betaald is kunnen wij U vertellen over de meerprijs.


Ik ben dan maar ten rade geweest bij Proximus Center Mol en de vraag gesteld waar de 5,32€ voor gebruikt is. Het antwoord was, dat kan ik niet zien of raadplegen.

Wie kan er mij zeggen hoe het eigenlijk zit. Ikzelf kan dit toekomstige bedrag van 5,32€ ook nergens raadplegen.

 

icon

Beste antwoord door Mutlie 27 February 2024, 13:14

Bekijk origineel

6 reacties

WIlde gok met die rode balk: heb je in MyProximus per ongeluk extra data gekocht?
Ik denk dat 1GB 5 euro kost, 32 cent kan ik dan weer niet duiden.

Reputatie 2

Neen, niets aangekocht. Dit was gratis en een cadeau voor ons begrip, wij hebben 3 dagen slechte verbindingen gehad omwille van werken bij Proximus. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Johan Vdberk je hebt gebruik gemaakt van parkeren via sms - Parking 4411 - op 03/02/2024. De aanrekening is voor de duurtijd van het parkeren. Zou je ook moeten terugvinden in de ontvangen sms van deze dienstaanbieder. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Dag Heidi, waarschijnlijk heb jij het bij het rechte eind (bedrag 4,40€) met misschien nog een andere kleinigheid. Straffe madam zou ik zeggen want in Mol bij het Proximus center wisten ze het niet.

Dankjewel en wij hebben nu de instelling aangepast aan een betaalkaart.

 

 

Parkeren via sms is bij mijn weten ook niet gratis (buiten de parkeerkost bedoel ik)

https://4411.io/nl-be/tarieven

bovenop komt per parkeersessie via sms een transactiekost van € 0,15 per verzonden/ontvangen sms-bericht

Reageer